.

четвртак, 28. јул 2011.

Licni oglasi zene sex

Ovo je još jedan od nekoliko dijelova fantazija da sam imao dugi niz godina uključuju netko da je stari obiteljski prijatelj i za nas danas. Tijekom nekoliko godina, koje su moja žena, 'L', a ja sam bio zajedno sam imao fantazije jebote  extra picke jedan od njezinih najboljih prijatelja, 'T'. Ovo je drugi dio ove priče. 

Nakon što sam ukloniti koliko joj stidne dlake kao što ja mogu sa škarama, idem u kupaonicu i dobiti neke brijanje krema i britva. Vraćam se 'T' i pokušati širiti kremu na nju maca. Ali kad joj gaćice dobiti na putu, JA uzeti škare i rez struka za nogu otvori i licni oglasi zene ukloniti ih. I onda proširila kremu nad njom maca i natrag joj analni otvor. Uzimajući britva, počnem joj obrije sve stidne dlake, od naprijed prema straga. Kada je ćelav, ja obrišite preostale vrhnje. I onda uzeti ono što je ostalo od njezine gaćice, te ih stvari u njezinu otvorenom maca, ostavljajući ih potopiti u svom sokova. Nakon što su dobri i natopljene sam ih izvadite i net sex oglasi držite ih na nos. Sam je pitati 'Kako ti miris za vas?' Ona odgovara "Oni miris poput maca." I onda pitati "Jeste li ikada kušao maca? ' Ona odgovara "Nikada!" Sam povući joj povez za oči off i vikati 'Lažljivac! Kladim se da imate extra picke . Nakon što je netko jede maca za vas i onda vam je dao veliki poljubac. " Ona gleda u mene kao što su "Nema šanse".Onda sam joj pitati 'Niste sisao s čovjeka penis nakon što je jebeno maca prije? " Opet ona me pogleda kao što su "Nema šanse". JA uzeti natopljene gaćice, te ih ugurati u usta i reći joj ", a zatim se okus od ovih. Usisati sve sokove od njih. ' Ona pokušava da ih ispljunuti. Ja ih gurati natrag i staviti loptu geg na vrhu od njih, i reći joj "Ne zaboravite drolja, postoji više gdje da je došao iz." Pošto sam zgrabite spona još uvijek na njezin klitoris, a ona squirms malo.

Nakon nekoliko minuta sam ukloniti geg loptu i uzeti joj gaćice iz usta. Sam je pitati: 'Što mislite o okusu vašeg maca?' Ona kaže: 'bih mogla naučiti se sviđa.' Kažem joj 'Pa omogućuje vam dati drugoga okus. " JA uzeti gaćice te ih trljati u njoj maca, a zatim ih stavite natrag u usta. Ona počinje sisati na njih sa snagom ovaj put, umjesto da ih pljuvanje van. Ja licni oglasi zene  joj kažem "Vidim da bi ljubav da sisati maca ne bi vi?" Ona me pogleda quizzically. Kažem joj 'Možda jednog dana ćemo dobiti pravi maca za vas da sisati na, umjesto iz druge ruke od gaćice, dildo, prste, usne, ili uboda. " Ona kaže: 'Nema šanse!' Ja protresite glavu i reći: "Vidjet ćemo, ti mali kujo".

Sve to vrijeme moj alat je kao tvrdo kao kamen, spremni eksplodirati. Pitam 'T', 'Vi ste sisao dicks prije ne?' Ona trese glavom 'Da.' Sam je pitati "Jeste li ikada pucao od vas u usta?" Ona kaže 'jednom, a ja nisam kao okus. Dakle, ne idete uzimajući bilo koji ideja! " Podsjećam joj 'djevojčura, tko je onaj koji je vezan ovdje' T '? Nisam zadužen za ovu situaciju? Ja pomicanje gore da biste dobili moj kurac u blizini svoje lice i početi trljanje cijelom licu. Ona pletiva joj glavu svaki put mi kurac dobiva blizu usta. I doći do dolje i zgrabite jedan od net sex oglasi stezaljke na nju nipples. Ja joj kažem "Bolje je početi lizanje moje ubod i učiniti da se osjećam kao da uživati ​​u njoj, ili možda samo izgubiti taj mali pupoljak". Ona drži se njezin jezik i liže na moj ubod. Omatanje njezin jezik oko koliko ona može. Ja se kretati tako da je moj kurac može ući u usta. Kad sam se u tom položaju sam povući na obje bradavice kliješta i stezaljke na nju klitoris. Kažem joj 'To je samo da vas podsjeti tko je glavni. Ne idete biting dolje na hard sada. ' Ona počinje sisa mi kurac sve dublje i dublje u usta. Kruženjem joj jezikom okolo i okolo. Sljedeća stvar znam glava mi je kurac u njezinu 
 extra picke grlu i njezin mišići su ga masirati. Ja joj reći 'Ja ću biti proklet, ako niste jedan od najboljih penis odojak koji je ikada isisan moj penis.' 

Ona oslobađa moj kurac iz njezine grla i nastavlja svoj jezik akciju. Ponovno je sranje moj kurac dolje u njezinu grlo. Osjećam se teška teretna kreme narednih dana, a 'T' ugriza dolje, kao da ona može osjetiti isto. Sam povući na bradavici spona reći joj "Upamti što sam rekao." Njezina zubi dolaze daleko od moje ubod i njezin jezik počinje opet. Sljedeća stvar ja znam ja sam u sredini jedan od najboljih orgazama u životu. Snimanje mi krema dolje joj grlo za ono što osjeća kao vječno. Ona je i dalje sisati i vrtlog njezin jezik oko mog ubod dok guta dolje sve vrhnje. Tek kad mi kurac počinje smanjiti u veličini se ona polako dopustiti da pobjegne iz usta.

Kao što je moj ubod dolazi iz usta čujem pop kao da nije htjela pustiti da ode. Pitam ju 'Pa, što je moja sperma okus poput vas?' Ona kaže 'Vaša sperma nije tako loše nakon što su svi, malo slano, ali ne previše loš. Ja samo mogu biti u mogućnosti staviti gore s njim. ' 'Samo bi? Djevojčura ćete naučiti da je ljubav. " Sam joj reći. Ja licni oglasi zene zamijeniti povez za oči nad njom oči i lopta geg u svom fantastičan sisa usta. Ja provjeriti veze na nju zapešća i gležnjeva kako bi osigurao nisu raskliman.Opet sam doći u svoju torbu i izvadi duljinu užeta i izrezati na nekoliko komada kraći. Dok sam ja to 'T'glava je uvijanje i okreće težak to odgonetati što radim. JA uzeti neki od komada užeta te ih vezati oko nogu kod koljena. I onda vezati druge svrhe na strani kreveta, daljnje otvaranje joj maca području. JA uzeti komad užeta i kravata na svaki komad lakta do daljnjeg joj obuzdati. Tada sam vezati komad konopa preko svake od pantyhose veze na daljnje osigurati 'T'.

Kad sam kroz sam premjestiti tiho stolicu i sjesti da se dive mom zgodan rad, i vidjeti što "T" se s tom situacijom. Za vrijeme 'T' leži samo još, net sex oglasi vjerojatno nije siguran gdje sam i što dolazi sljedeći. Ja mogu vidjeti njezine uvijanje glavu u nastojanju da pokuša čuti ako sam još uvijek u sobi. Ona počinje povući protiv ograničenja samo da otkrijete da su vrlo sigurna i da ona ne može raditi ih izgubiti. Opet ona postavlja još uvijek, očito slušanje. Ja premjestiti tiho strani kreveta i moždani udar pero lagano preko njezina tijela. Ja tegljača na svakom od stezaljke na svoje tijelo, naizmjenično u kojem skup uzorak, tako da se ona nije mogla biti spremna za sljedeći tegljača.

Ja sežu u torbu i uzeti neke male težine koji mogu pričvrstiti na stezaljke. Kad sam spojiti jedan na stezaljke na jednoj od njezine bradavice ona squirms težak da biste dobili daleko od toga da nema pomoći. Ja priložite uz stezaljke na nju klitoris. To nije velik licni oglasi zene  kao težinu na njezine bradavice, ali onda spona nema točke na nju net sex oglasi kako bi se držati joj klitoris. Treći težina je priključen na preostale bradavica stezaljke. Kada se ne bi mnogo odgovora jer drugi su, dajem ga tegljača. "T" omogućuje se cviljenje u boli / zadovoljstva.

I doći do dolje i pokupite 'T'je vibrator. Sam ga na dobivanje svjetlosti zujanje zvuk u povratku. Pitam 'Hej drolja "T", želite li ovo? " Ona trese glavom da nasilno kao ona shvati ono što sam, kao da kaže 'Da molim, što je uzimajući vas tako dugo? " Ja premjestiti vibrator nad njeno tijelo polako. Joj Dodirivanje uz njezino lice, vrat, preko njezina ispružio titties, preko trbuha, dolje joj noge, a zatim natrag u nju maca i analnog otvora. Ja utrljati vibrator preko njezina ispruži klitoris olako.To uzrokuje "T" gurnuti protiv vibrator. Ja premjestiti vibrator licni oglasi zene protiv nje šupak. "T" pokušava povući daleko. Molim 'Ne Jeste li ikad bili jebeno u dupe kuja? "" T "trese glavom nasilno' Ne! '.. I reći joj" Tada ste u za posebnu poslasticu kao pouka u zadovoljstvo danas. '

Ako bilo tko je zainteresiran za 
 extra picke preostali dio na to, javite mi i ja ću barem nakon kratke verzije. Kao budući da je ovo prvi put došao u biće više verzija je postala još i više opsežnog fantazije. 

1 коментар: