.

четвртак, 7. април 2011.

Devojke iz Beograda

Bilo je puno tuge, naravno, i kad sam otišao u obit Objavljeno na web stranici mrtvačnice, došlo je lijepa slika njom, onaj koji sam naviknut imati kopiju i koja je uzeta u 1986. To je bio njezin omiljeni i njoj ljepušan lice smiješi iz okvira govorio mnogo o njoj duh i njezin čvrst joie de vivre. Kad sam joj znala, ona je bila izvođač, kao što sam bio. Mi smo radili zajedno na male komercijalne kazalište i postali ljubavnici jedne pijane noći nakon show.Bila je boraveći u aktera četvrtine u kazalištu, samo dolje u dvorani iz moje sobe. U mjesecima koji su uslijedili, mi oduševljeno i gladno istraženo međusobno tijela i rekli jedni druge stvari o našim bivšim devojke beograd  partnerima da ja nikada ne očekuje da će reći tko i što je ona rekla da ima figured će uvijek biti tajne.

Čitala sam počast da svatko drukčije je pošta na devojke iz bgd  na mjestu i svi su bili slatki i iskren, ali oni samo istražuju s jedne strane o njoj. Gdje god ona je sada, mislim da bih žele druge strane rekao ... jer ona nikada nije bila srami svoje seksualnosti, a to istražiti snažna, čak halapljivo, i, za vrijeme, JA je otišao s njom.

Te prve noći, dobio sam pijan i imao crni-out period. To je drugi put to se dogodilo i to je ono što na kraju uzrokuje mi da se zaustavi za piće. I "probude" kako bi pronašli moj penis u potpunosti ugrađen u njoj pizda, oba od nas gol, u pas-style položaju na krevetu.Svjetla su out, ali tamo je udaljena streetlight filtriranja kroz otvoreni prozor i njezin magarac je bio prekrasan crpne energično kao što sam održao njezin struk i probio joj rupa. Prva stvar koju sam primijetio je kako je čvrsto i toplo njezinu vaginu je bio. Sjećam se stenjući od užitka. Imao sam joj htjela prvi put sam je vidjela i masturbirao u više navrata, zamišljajući joj usta na moj penis ili očima joj pička guta moj uspravan penis.Sada, ja sam nalaz joj jebote, bio sam odmah i mahnito uzbuđen. Nisam se sjetiti bilo kakve predigre, a ja joj rekla da, dok mi i dalje zajebavati. Pitao sam što sam učinio.Nasmijala se i rekla da sam počeo prikazivati ​​linije s njom i odjednom bacio skriptu stranu i reče: "Ja ne mogu stajati više!" Ona je rekla da me poljubi brzo i ogoljen. Ona je, ispostavilo se, bila je maštao o meni, previše. JA je pitao ako joj je isisan moj kurac i rekla je da je prva stvar koju je ona učinila. Rekao sam da se ne sjeća, a ona dosegla preko i okrenuo se na svjetiljku. Ona se okrenuo, još uvijek na ruke i koljena, te je uzeo moj kurac u usta. Ona je isisan čvrsto i okrenuo joj lice do mene, gleda me u oči jer je jeo penis. Ona je skliznula iz njezinih usta i nasmijala se na mene, to jacking što je govorila."Ja sam dobra guzica", nasmijala, "Ja želim da ga zapamtiti." A onda je pala gotovo sve u lice, dok sam gledao.

Mi smo jebeno cijelu noć, da je prvi put, sami raditi u svakom položaju bismo mogli sjetiti. Ona položi s glavom od ruba kreveta i mene isisan, zaustavivši povremeno mi reći kako je dobar moj kurac osjetio u njene usne i pička i mene poziva da zajebavati joj usta.Ona masira mi orasima, a ona me sisao i izvukao nas oboje ispred njezine make-up ogledalo tako da smo mogli vidjeti gdje je moj penis pao u njezino tijelo. Sjedila je i nasmijala i klizila gore i dolje moj meso, zaustavivši se na vrhu kako bi vidjeli joj pička sa samo glavu moj kurac u njoj. Radila je magarca u sitnim krugovima, masirati glavu njenu vaginu prije uspravljen leđa dolje na progutati cijelu osovinu. Ona je govorila o tome što smo radili lako i slobodno, govori mi da moj jezik staviti joj pička ili prst joj šupak bez samosvijesti na sve. Za mene, koji je uvijek uživao prljavo pričati, to je bio najbolji seks ikad. Devojke iz Srbije

Nakon te noći, imali smo seks svake večeri tijekom vožnji show. Ona će doći u moju sobu i ja sisanje off prije nego što smo izvodi svaku noć, a ja bih jesti joj maca u povratku. Voljela me vidjeti masturbirati i da će me gledati pucati off a zatim snažna lizati cum off moj kurac, ruke i trbuh. Ona nikada nije umorna od toga, nikada činiti da biste dobili upalu ili dosadno, a pumpa joj savršeno magarca nestrpljenjem svaki put sam duboko u njezine rupe. Te noći, ona je ogoljen samo visoke potpetice i pognut krevet. Sam je ušao iza leđa i fingered joj dupe dok je došla, nasilno i srušio na krevet i spavao. 

Нема коментара:

Постави коментар