.

среда, 6. април 2011.

Devojke iz Srbije


Kiša izlijeva prema dolje, a teško protiv gužve pločnik i zauzeća grada ulica u New Yorku.Ljudi izgleda da žuriti čak i brže doći do svojih odredišta, nadajući se da ne bi bilo vlažnije nego je to moguće. Automobili Čini se da su čak i sporije se kreće sada zbog vremenskih uvjeta, te taxi cabs su pohvalili pa čak i više. Ja šetati izvan robna kuća, torbe u ruci i psuje za sebe ne donosi kišobran. Ljudi su uzimajući grubo jedni s drugima, guranje ih kao oni kretati brže, a netko pokuca na mene. Moje torbe pad na zemlju.
"K vragu," Ja vikati na trenutnu situaciju pri ruci. Moj dan je trajao tako velik i sad ... ... ... ...
Ja savijati na koljena, oprezni da ne otkriva nikome ono što je devojke kontakt ispod moje haljine suknje.Upravo sam ostavio posao i bio obličje naprijed to ide u kupovinu. Bilo je nekoliko stvari koje sam vidio dok je prozor u kupovinu i flipping kroz stranice kataloga i jednostavno sam je umirao da biste dobili njima. Moje štikle čine ga teško za manevriranje na papuča pločnik, ali sam uspio dohvatiti moje torbe iz temelja i pogledati.
"Vau," Ja uzviknuti, pokrivaju glavu s jednim od vrećica kako bi dobili jasniji pogled bez poplavljen od kiše. Duga, crna limo samo je izvukao do pločnik i vozač izašao i otrčao oko drugu stranu automobila i otvorio vrata.
"Miss", on se zove kao što je signalizirao rukom u unutrašnjost automobila.  devojke beograd Živčani i kaplje mokri sam prišao vratima.
"Hajde unutra. Ti izgleda jednostavno grozna dragi i ja ne mogu izdržati da vidim takve ljepote stoji na kiši. Gdje ste na čelu, a ja ću biti siguran moj vozač će vas tamo ", kažeš.Još uvijek ne možete vidjeti u potpunosti, ja probiti glavu unutra. "Jeste li sigurni?Izgledaš kao da ste prilično zauzet čovjek i ne želim da ometaju druge planove koje ste možda, "Ja odgovor nasmijana.
"Glupost, uđe" Nagazio sam na osjećaj vrlo oslobađa od kiše i mjesto moje torbe na podu. Tada sam dobiti moj priliku da u potpunosti gledati na vas.
'Definitivno je vrlo važan čovjek, "ja mislim da ja osobno kao što sam vam skenirati više.Vi sjedite tamo s čašom neke vrste alkoholnih pića u ruci, u potpunosti odjevena u vrlo skupo izgleda poslovno odijelo. Morao biti vrlo skupo način je izgledao, gotovo satiny s pinstripes. Vi vrlo izgledaju čist rez i miris tvoj ... ... vrlo opojan. Možete nositi nekakvu Köln koja podsjeća na Drakkar i odmah me uzbuđuje.
"Ne mogu vam dovoljno zahvaliti za to, stvarno", kažem, milostivo. JA maknuti moj blazer koji je sada natopljenom otkriti crveno, svilenkasta bluzu. Oči sada lutaju gore i dolje moje tijelo koje mi sve u. moje crvene visoke pete, kratke, crnu haljinu suknju, bluzu crvene svile uredno tucked u i moju kosu veže u isječak. Moje grudi vrh se samo malo od rascjep u moj bluzu.
"Što ćete učiniti, ako smijem pitati, a ono što je vaše ime," vi mene pitate, uzimajući još jedan gutljaj vaše piće, ne uzimajući u oči s mene. Ja obrisati neke kapi od moje čelo i osmijeh. "Ja sam Julie i ja radim u uredu odvjetnika samo do ulice. Ja sam njegovu tajnicu. Znam da je vrlo važno odvjetnik i nisam ga upoznao još. Ja sam bio na poslu sad za dva tjedna i on je bio uključen u stanju slučaju. "
"Želite li za piće", vas kao što premjestiti bliže traci.
"Naravno, tu je vino?"
"Naravno." Vi osmijeh kao što pripremiti stakla. "Nadam se Cabernet je u redu."
"Zvuči ukusno," ja odgovor i uzeti staklu od vas. JA uzeti gutljaj zatim drugu i polako osjetiti toplinu ga oko moje ovratnik.
"Mmmmmmmm to je jako lijepo. Ona mora biti skupi ", kažem devojke dopisivanje  kako sam piti neke više.
"Ništa ne bih mogao priuštiti", i ti glup. Postoji nešto o vama da ja ne mogu sasvim pin točke još, ali nekako vam se čini pomalo poznato.
"Wow, to je sve nekako toplo vratiti ovdje", kažem kikotanje, očito osjećaj neke efekte od vina. Ja početi otkopčati gornji gumb moje bluze i fan sam nekoliko puta, uzdišući.
"Zato što je vaše ime, ako vam ne smeta mene traži. Htio bih znati tko je taj čovjek koji je tako milostivo dao mi vožnju. "
"Ime je Steve ... prezime nije važno, nije u redu sada ionako." Ti mi ponuditi više vina mahala s bocom i ja uzeti više. Efekti od vina sada se kreće kroz moje tijelo i osjećam bunovan i vruće. Gledam tamo kod vas, a vi nastavite polako pijuckati svoje piće koja čini se da viski s ledom. Još uvijek nisu uklonjene oči od mene i čini se gotovo penetratingly zavodljiv. Ja pogledam dolje na svoju ruku i primijetiti vjenčani prsten na prst. Pomislim u sebi: 'Nema načina. On je totalno off limits ". Promijenite svoje mjesto i preseliti u blizini mene.
"Vi izgledaju prilično rumenilo draga moja, ti još vruće?" Miris svoje zavodničke Köln sweeps preko mene i šalje signal instant ispod mog struka, me podsjeća na ono što ja želim.
"Da, malo," ja reagirati vrlo lakomisleno. "Mislim da sam svibanj potreba someth ... ... ... ..." Prije nego što sam ga znam tvoje usne su tužbe protiv mina. Polako te premjestiti tvoj jezik u mom umu i ide prazan. Jedino se mogu sjetiti sada kako loše ja vam želim, kako loše trebam to, upravo ovdje i upravo sada. Ja omotati ruke oko vrata i vrlo strastveno poljubiti vas nazad. Li ukloniti isječak iz moje kose i teče svuda oko mojih ramena. Ona miriše tako slatko i voćne i zaustaviti naš poljubac na potrajati neko vrijeme upuštati vaša osjetila. Vas miris moje kose i pokrenite ga kroz prste, to je tako meka. Tada ćete premjestiti u blizu moje vrat i miris i poljubi je malo. Možete miris moj parfema i stenjati.
"Mmmmm, Coco Mademoiselle je Chanel. Jako lijepo, "ti reći i nastaviti niz moj vrat i u moj dekolte. Možete zaustaviti i gledati na mene s pitanjem u očima o tome da li ili ne bismo trebali biti događaj ovaj. Sa moje srce lupa u grudima ja odgovoriti bez daha, "Molim. Nemojte prestati! "Možete početi unbuttoning mene i otvoriti moj bluzu. Moje velike, okrugle grudi i bradavice strše ispod vas pozdravljam iz Lacey crveni grudnjak. You omotati svoje ruke oko mene i to unclip, uklanjanje moj grudnjak i moje grudi odskakivati ​​ispred svoje, sretno da bude oslobođen. Možete početi sisati na njima i jezik, a ja baciti moj glavu i uzdah glasno. Vina sada ima dosta utjecaja na mene, a ja potpuno pustiti mene ići na svoju volju. Možete početi s skliznuti ruku pod moje suknje, gurnuti u stranu moje tange i početi mi prst.
"O Bože," Ja vikati uzimajući u svakoj zadovoljstvo ste me davanje. Pustim da mi prst za vrijeme onda sam vas gurnuti off od mene i popeti se na vrhu od vas. Ja skinuti jaknu i početi poništiti kravatu. Ja ga bič od svog vrata i baciti ga negdje u limo. Sam početak te ljubim kao što sam te otkopčati. Ja sam počeo sam brusiti protiv lupanje pijetao i to čini da se osjećam tako dobro. Ja polako ljubim moj put prema dolje prsima i unclip svoj pojas. Sam otvoriti svoje hlače i vidjeti kako vam teško su unutra, ja ga zgrabite i povucite ga van, liže ga nekoliko puta.
"Da li to stvar imati bilo koji glazbeni vratiti ovdje," Pitam ja vas kao što sam uspon od vas, osjećajući se vrlo uspaljen i pijan. JA obavijest vas gurnuti gumb i jazzy, romantičnu glazbu emitira iznutra limo. Ja okrecem natrag na vas, a pogled na vas od preko mog ramena kao što sam početi moj unzip suknju, ostavljajući ga ispustite na pod da bi se otkrilo moje crvene tange ispod Lacey.
"Vi haljina jako lijepo" kažeš kao što počnete da moždanog udara vaše lupanje pijetao."Zašto ne doći ovamo." Ja vas i dobiti pristup na vrhu od vas opet, omogućujući vam da stavite sebe u meni. Ja uzdah glasno na osjećaj da vas duboko u meni, onda sam se početi voziti. Sam poskakivati ​​gore-dolje, a moje tits četkom protiv svoje lice. Možete početi s stenjati i sam početak jahanje brže i teže. Možete početi sisati moje bradavice i to me izluđuje.
"Oh baby, mislim da sam gonna cum" Ja vikati, ja brušenje protiv tebe kao što sam te vožnja. Tada sam početi vrištati kao senzacija traje sve kroz mene, osjećaj svi vi duboko u sebi moje uske, mokro maca.
"Get na sjedalo dijete" vas recite mi i ja dobiti na ruke i koljena. Vi doći iza mene i sebe gurati u mene.
"Oh, jebi yea," Ja sam krik što počnete lupa vaš hard penis unutar mene. Vi nadviti i početi igrati sa moje bradavice.
"Hajde dijete, jebi me jače," Ja sam krik kao što sam ja osjećam dolazi bliže i bliže vrhunac opet. Tada sam se početi vikati: "Da baby, ja sam tamo ... .. O Bože, ona se osjeća sooooo jebeno dobro."
Čujem da grunting što ste došli bliže, a onda čujem da vikati: " devojke devojke Da beba, uzmite koji jebeni penis ... ... ... mmmmm." Svršiš u meni i da se osjeća tako dobro.
Mi uzeti trenutak sjediti tamo i opustiti se, tada sam oblačiti se i ti mene obavijestiti da smo stigli na svom odredištu. Šofer izađe i otvori mi vrata, gleda u mene s velikim osmijehom na licu, gotovo kao da je gledao cijelu stvar. Obraćam Vam i osmijeh.
"Hvala vam jako puno za vožnju", kažem, namigivanje na vas.Besplatni oglasi
"Vrlo ste dobrodošli, i oh .... By the way ... .. Ja ću vas vidjeti na poslu sutra. Ja sam odvjetnik da niste vidjeli još, vaš šef. "
Li se smijati kao šokiran gledao je sada ožbukani protiv moje lice.

Нема коментара:

Постави коментар