.

четвртак, 19. мај 2011.

Sex devojke Beograd

Njezina kestena kosa pala joj lice kao što sam uhvatio stražnjem dijelu glave. Ona neka se stenjati i počeo kretati brže. Osjećao sam se osobno u nedostatku to sperma. Njezine lijepe grudi plesale pred mojim očima. Uzeo sam jednu od njezinih bradavica u mojim ustima. Osjećao sam joj bradavice napete i otvrdne kao što sam igrao s njim nježno sa mojim zubima. Ona je počela da zabode joj cijelo tijelo naprijed-nazad na vrh mene, tako da sam morao staviti obje ruke na krevetu iza mene ostati sjedi gore. Bacila joj glavu natrag i stavi sve svoje energije u nju. Obje ruke gdje se na moja ramena, tako da ona može mi koristiti kao  devojke Beograd sredstvo za potisak naprijed i natrag, prisiljavajući moj penis duboko u i sve oko sebe. Sam mogao osjetiti najdublje dijelove njene vagine. Kao što je ona neka se dugo zavijanje jauk, mogao sam osjetiti joj maca ugovor sa orgazma užitak.Više nisam mogla suzdržati od Cumming. Zgrabio sam bokovima i preselio joj brže. Ona srušio u mene kao što sam počeo da se sperma, kuljanje opet i opet u nju.
Naša tijela usporio, kao vlak dolazi u svoje stanice. Njezina usta pronašao moj vrat.Svježe trnci od uzbuđenja rippled sve po mom tijelu. Osjećao sam se moj penis još lupanje, duboko u njoj, kao i zidovi  sex devojke devojke njene vagine stiješnjen poput usne me sisanče off.Lagao sam stan na leđima, a ona je još uvijek jahanje mene, koljena na obje strane moga tijela. Ona je, čini se, zabadanje natrag i naprijed na mene opet teže. Sam pružio natrag i shvatio zakrivljena okvir metalni krevet s obje ruke, i gura prema gore, sve dublje u nju kaplje maca. Ugodan zvuk squishing prošlo od naše grijani pokreta.
"Oh meda, ti si strašan." Ona je bez daha promrmljao.
"Ti si. Volim te toliko."
"Mogu li voziti vas više?"
"Oh yeah, nemojte."
Držao sam čvrsto za krevet okvira, i podigao moje zdjelice kao visok kao što sam mogao.Ona je odmah reagirao i počeo ljulja naprijed-nazad s glađu koja je svježe opet. Gledao sam joj lijepo tijelo tresti od užitka, joj kremasti kože meke boje mjesečine u našoj mračnoj sobi. Moj kurac je ostao duboko u njoj, i ona je trljajući joj klitoris teško u moju kukovlja.
"Da, da, da." Rekao sam što sam gurnula više, osjećao sam se tako duboko. Kao što je preselio natrag i naprijed sam ostao baš kao i sada u njoj. "Ohhhh ..."
"Oh, ohhhh ..." počela vrtjeti brže. Ona je lijevu ruku i počela sama trljati, na mjestu desne gore, gdje sam bio umetnut u njoj. Njeno tijelo spastically pleše na moj penis sada kao i ona dosegla oko i pala joj prst u njezin anus. Njen orgazam se činilo da eksplodiraju sve odjednom. Volim gledati njezin orgazam. Uz glasno grunts i bori ona writhed u ekstazi, sve dok ona više nije mogao stajati intenziteta užitka, a usporen na mir koji je samo poremećena by nagli trzajima od prisilnog mišića i lupanje joj maca sa orgazmičke kontrakcije. Njen dah  sex devojke koje traze momke je došao spor i težak. Njezino lice uvijek je fiksna s izrazom koji je potpuno jedinstven za orgazme. Volim taj izraz. Ona opisuje nešto što se vidi, ako neki stranac vrsta koje nisu imali pojma o seksu možda se obmanjuje, ali zapravo je rezultat najintimnije užitka.
Nakon minute je mirno ležala  extra picke  na mojim grudima.
"Hvala vam", šaputala je. Njezine oči gdje je zatvorena.
"Hvala mi? Hvala. Ti si strašan." Osjećao sam se osvježen i živ.
"Mi smo vjerojatno bi trebao dobiti čisti se." Ona nagne glavu do izgleda u mojim očima.
"Da, mislim da je tako. Trebam tuš."
"Mmmm, da to zvuči dobro. Moram piškiti." Ona je skočio, kaplje malo smjese maca sok i sperma na moje noge. Sam žudio nakon što joj fino iza sebe i ona odlazi u kupaonicu.
Kad sam dosegla kupaonice, ona je samo otišao piškiti i gotovih wiping. Njezine gole grudi imala roza splotches na njih iz moje poljupce.
"Možete ići naprijed i tuš, mislim da ću čekati do jutra." rekla je, i mene poljubio kao što je otišla u kupaonicu. Očima joj u svijetle kupaonice svjetla, njezin oblik i gol messed up kosu od naše spavaće sobe nered, već me okreće na opet.
Okrenuo sam se na tuš i skočio u. Moj penis je još uvijek uspravan od seksa, kao i tople vode pogodio ga morao sam stalni moje samouprave protiv zida kao orgazam kao osjećaj ripped kroz moje tijelo i moje noge oslabljena. Voda osjećao tako dobro na glavu moj penis osjećao sam se kao da sam bio spreman da se sperma opet. Zgrabio sam sapun i okrenuo tako vruće mlazom vode je udarajući moj povratak, koji se osjećao kao masaža. Ja lathered se moje ruke i uze penis i počeo ga trljati. Budući da je već zagrijao od seksa, a sjećanje na osjećaj joj maca još uvijek svježe u mojoj glavi, počeo sam da pumpa moj penis kao snažno kao što sam mogao. Ja moaned tiho, kao moja ruka grču gore i dolje na moj hard penis, osjećaj svaki centimetar od njega. Stavio sam glavu natrag u vodu, osjećaj gori vode na moj skalp i protrlja brže. JA koji je potreban da se sperma. Sam mogao osjetiti samo s onu stranu praga iskustva. Ja squatted dolje, i dok sam još uvijek pumpa moj kurac s desnom rukom, moje lijeve strane pronašao moj šupak, a ja ga gurnuo u samo nokat dužine. Počeo sam rock gore-dolje kao što sam pumped daleko na moje tijelo, koji se kreće moj prst u oko moje dupe jednako brzo kao što sam mogao dok mi jerking penis lupanje na break-izrez brzine. Orgazam je došao kao veliki eksplozije, što me pogodio off moje noge i na koljena. Upravo sam ostao tamo na laktovima i koljenima, kao moj penis ejakulirao, a zatim je zadržao pokušavate istisnuti sok čak i kada se ništa više neće doći. Primijetio sam vruće tok vode na leđima, a moja stražnjica podiže do uhvatiti vode u moj anus. To je osjetio nevjerojatno. Skoro sam počeo opet masturbira, osim što sam čuo glas poziv da me iznutra kupaonice.
"Honey? Jeste li ok? Sam čuo buku."
Ustao sam i okrenuo od vode. Ona je izvukao tuš sex devojke kontakt zavjese natrag. Iz nekog razloga, ona je još uvijek gol.
"Mmmm, izgleda dobro." , rekla je ona. Vidio sam joj promatrajući mojih još uvijek uspravan penis.
"Dopustite mi da vidim." Rekla je gladno. Ona je dobila dolje extra picke   na koljena izvan tušem i čvrsto uhvatio moj penis. S druge strane joj je postignut oko da se igraju s mojim magarac. Squatted sam dolje malo dopustiti joj pristup. Tada ona lizali vrh moj penis. morao sam stalni moje samouprave koje drži na štap tuš zavjese. vrh moj kurac osjetio nevjerojatno osjetljiv na dodir. S "rrrrrr" zvuk je uzela cijeli moj penis u usta njezina. Holding na temelju moj penis je sisao i preselio joj glavu natrag i naprijed sa zadivljujućim agilnost, usnama čuvanje zbijeno na moj penis. Ona je stalno joj usta na moj penis sisanče i dalje, koristeći ruke s njom prst u moj anus sa stacionarnim moje tijelo, gdje je ona to htjela. Uzela joj s druge strane i počela trljanje joj maca. Gledao sam joj mrdati i gura ruku, a ona bijesno gumiran joj klitoris. U međuvremenu je bila sisanče moj penis ukazivanje moj magarac. osjećao sam se kao što sam mogao sperma opet, ali ona je napokon odvojila kao potrebu da se usredotočite na vlastito tijelo preuzela. Ona nagne glavu na stranu kako joj lice iskrivljeni ponovno u orgazam užitak. Ona je imala dva prsta duboko u njoj i kako je došla ona gushed sve više podu kupaonice.
"O, da med", rekao sam što je moj dah je došao u dubokoj gasps.
"Želim vam tako loše."
"Uzmi me molim vas," rekla je kako je okrenuo i dobio na sve četiri. Skočio sam iz tuš i skoro pao na nju maca sok da natopljenom podu. Dobio sam na koljena i iskoristite bedrima. Od tamo sam lunged duboko u. "Ugh!" ona viknu i ja zavladala joj bedra i udario duboko u njoj, opet i opet i opet. Njezina vagina je kaplje i spreman. Ja pumpa jače i brže dok smo oboje došli opet.
Mi srušio na terenu jedni pored drugih, smijući se.
"Let's to učiniti opet sutra navečer, med." Rekao sam.
Ona je podigla glavu gore i odmarao na jednom laktu. Njezino lice izgledalo zajapuren.
"Mi uvijek ne, ne mi." Nasmiješila. 

Нема коментара:

Постави коментар