.

понедељак, 9. мај 2011.

Sex sisate devojke


Sam prvi put susreo Tess jedan dan nakon posla na parkiralište. Tamo je bila s kapuljačom na svoj auto, otvoren, pa sam otišao da vidim ako sam mogao pomoći.Nosila je kratka suknja i bluza koji je pokazao njezin lik off. JA mogao ne dobiti auto za početak pa sam joj je ponudio vožnju kući. Kao što je ona skliznula u auto, joj suknja skliznula gore otkriva čak i više od njezine noge. Kao što smo jahali smo razgovarali i sam saznao da je ona ex-stripera, ona ga je dao za dobro plaćen posao. Rekao sam joj mi je žao nikad nisam vidio njezin ples. U stvari, mislio je vidjeti na pozornici gol dao mi je malo teško na.
Kada smo stigli u svojoj kući ona me je pozvao u za piće. Sjedio sam na kauču kao Tess izlije nas piti, kada se vratila ona stavi pića na kraju stola. Ona se okrenuo i otišao na stereo i staviti neke glazbe u. Ona je tada sama ispričao i otišao u spavaću sobu, kada se vratila ona je nosio duge svilene halje. Kao  sisate devojke sex što je sjeo na dnu haljine otvorena sve do njezina kuka. Zatim je pitao ako bih želio vidjeti njezin ples. Ja bi bio budala da kažem ne.Ustala je i preselio se u sredini sobe. Polako je razriješen haljinu u ritmu glazbe, a ona skliznula dolje oko ramena kreće oko katu. Ona je otvorila prednji dovoljno da mi pogled njezine velike grudi cupped u tankom grudnjak.
Počela sam da se montaža opet kao ona me zadirkivali. Sljedeća je ona neka haljinu otvoriti sve način i padne na pod. Kicking haljina na stranu ona oslanjao na mene i odskočiti joj tits u moje lice, mislio sam da su idući u pop iz njezina grudnjaka. Ona je pogledala dolje i primijetio oticati hot sex sisate  u moje hlače, ona mi je dala osmijeh zahvalnosti.
Samo gledajući njezin ples oko u grudnjak i gaćice me je uspaljen kao pakao, nikada nisam vidjela striptizetu na pozornici. Kao što je okrenuo opet došla natrag i unfastened grudnjak, to bacanje natrag preko ramena za mene. Kada se okrenula da me ona prešla rukama preko grudi pokušava prikriti joj bradavice. Zatim se preselila jedan onda drugi, ona je imala velike sise i bradavice su tvrde. Ona je išla joj ruke uz njezin tanki struk do njezina tits ih gura zajedno.
Došla je na kauč opet, kao što sam pogledao u nju ona mi je ponudio sjenica sisati. Kao što sam isisan joj teško bradavice joj otkopčao mi košulju i izdvajali off, trčanje rukama preko mojih grudi. Tess povukli i počeli uklanjanje joj gaćice. Ona ih je srušena samo dovoljno daleko sex chat sisate  tako da sam mogao na vrh njezine kose koja je prekrila joj maca.Okrenula se i izdvajali joj gaćice svi put dolje, joj magarac je bio čvrst i dobro zaobljena i ona ga potresla na glazbu. Kad ona okrene, ona pumpa joj kuka moj način, kao da mi nude joj maca. Nisam mogao pomoći, ali primijetiti kako je ona čuva joj maca dlake podrezuje na male grm. Do sada moj penis je teže nego ikad, a ona je zadržao gledajući u oticati u moje hlače. Dospio sam moje ruke i ona došla preko mene, ja stavio ruke na licu joj dupe i izdvajali joj maca na moje lice. Počela za mljevenje bokovima kao što sam neka moj jezik dio njezine dlake i skliznuti u njoj degustacija svoju ljubav sokova. Tess povukli i unfastened moje hlače, kao i ona ih izdvajali off my ukočen štap iznikle kao zastava stup. Tess dosegla dolje i uzeo moj penis u ruci, jer ona pomiluje ga kap sperma razvila na vrhu je spustio svoju glavu s njom van jezik i lizali off. Fran polako glavu u usta radi sve više i više od mene kao ona isisan. Gledao sam kako moj kurac nestao u ustima, onda je podigla glavu ostavljajući moj penis gotovo sve se samo da ga sisati vratiti natrag.
Ona je tada stavljen na podu i gurnuo joj tits zajedno, ja stajao nad njom onda sam spustio na njoj odmara moj hard penis između joj tits. Ona mi je dala onda osmijeh stisnuo joj tits oko moje kurac. Počela sam da zajebavati joj tits ostavljajući moj kurac slajd između nje mekana tits kao što sam igrao s njom teško bradavice. Pogledao sam dolje na Tess kao ona zaglavi joj jezik van i lizali vrh moj penis svaki put kad ga klizila gore. Preselio sam se na prsima i neka moja tvrd štap skliznuti u nju otvorenih usta još jednom. Kao i ona me sisao u Nagnuo sam se naprijed preko glave na sve četiri, i počeo da se pumpa moj alat i iz usta dok je igrao s moje loptice. I onda sam okrenuo s moj kurac u usta i dalje sam ja sahranio svoje lice u njoj maca. Moj jezik istražili svaki puta svoje ljubavi špilje lizanje joj sokovi gore. Moj jezik bi se ulazi i izlazi joj maca težak da biste dobili dublje u nju svaki put. Fran izdvajali joj noge tako da sam mogao dobiti da joj maca puno lakše. Moj jezik sada ju je pronašao ljubav pupoljak, ja poigravao s njim ostavljajući moj jezik zvrčka preko nje onda usisava između mojih usana. Kao što sam usisan u nju maca ja umetnuti svoj prst u nju. Bila je toliko mokra da skliznuli duboko u pičku, počela se pumpa bokovima do mene vožnji moj prst dublje u nju. Došao sam do moje druge ruke oko sebe i počeo sonda joj šupak, ovaj ju je pokretima raste brže.
Kao što sam slid moj prst dublje u magarca Sam mogao osjetiti njezin mišići zategnuti, ubrzo sam imao moj prst sve na putu u magarca. Nisam mogao vjerovati kako je lako kliznuo u nju. Tamo smo bili na podu sam bio pumpanje moj kurac u usta i jezik prst u nju maca i prst joj magarca. Kao što sam pumped usta joj pokreta rastao brzi pod mene znala sam da joj to vrijeme bio u blizini kada je omotan oko njezine noge moje glave. Moj penis je počeo lupati, ja počeo da se pumpa brže i brže, a ona isisan teže onda sam iskrcana u usta njezina. Ona se proguta sve što sam imala da joj nude i bokovima dao nekoliko brzo trzaja onda se opustila nogu.
Ja polako izvukao moj prst iz magarca, a zatim iz nje maca. Mi valjanog na našim stranama moj sada još uvijek šepati penis u usta, i moja usta još uvijek sisa joj maca.Kao što je moj kurac skliznuo iz usta joj se okrenuo, naše usne upoznao i mi sudjelovali u dugim jezikom dosadan poljubac. Mi položen na katu i poljubio kao što sam igrao s njom tits opet dok joj bradavice su tvrdo kao stijena. Tess dosegla dolje i poigravao sa svojim sad opušten kurac kao što sam ja uzeo jedan bradavicu u usta i isisan na to kao beba.  Sisate devojke  Ona je šapnuo u moje uho, "Hajde, dijete, teško se opet. Ja vam želim da me jebati nešto više."
Kao i Tess igrao s mojim penis je porastao teško ponovno kada je bio tvrd da me valjanog na leđima. Kao što sam postavio tamo s mojim kolac ravno gore, Tess i dalje udara svoje pune dužine, onda je ona mene se nalazila, vodeći moj hard štapa u njoj još uvijek mokro maca. To je skliznuo u desno i počela rock leđa i naprijed ostavljajući moj kurac u slajd i izvan nje. Gledao sam njezina velika tits ljuljačka u moje lice svaki put je pogodio. Ona sama spušta pa joj teško bradavice brušenog protiv moje obraze i usne, JA je uhvaćen jedan od mojih usana i izvukao na to, ona neka se malo stenjati od užitka.Odjednom je prestala sve njene pokrete i valjanog off me. Ustala je na sve četiri i reče: "Uzmi me s leđa i pokopati kurac duboko u meni."
Ja sam pozicioniran iza nje i skliznula moj penis u njoj maca s leđa, ostavljajući vrh protrljati joj ljubav pupoljak nekoliko puta. Kao što sam joj pumpa je uzeo moje loptice u ruci i igrao s njima, kao što sam igrao s bradavicama. Onda sam izvukao moj penis out i postrojilo glavu gore s njom šupak, vlagu iz joj maca bila dovoljno da mi gurnite joj lako.Ona moaned kao što sam vozio moj penis duboko u nju, ona je počela da rock u susret svome pumpe.
Tess je stvarno vruće danas počela stenjati i razgovarati kao da u svijetu svoje, rekla je: "sve bih htjela, FUCK ME FUCK mi je teško i duboko, Napuni me VAŠE CUM ispuniti moje ASS DO NE MOGU TAKE bilo koji više. " To me voziti u njoj sve teže, ja pustim jedan prst slajd u njoj maca. Tess je bio idući ludog sada mi pumpa naša tijela zajedno. Ne znam što je napravio da se osjeća bolje moj kurac ramming duboko u magarca, moj prst zakopani duboko u mokro joj maca, ili moj dosadan joj hard rock bradavice, ali nisam bila oko da se zaustavi bilo koju od njih. Bio sam spreman pucati moj opterećenja i opet sam joj rekao: "Pripremite se, dušo, ovdje je riječ. Ja sam uzimajući spremni ispuniti guzicu."
Sve je zadržao kazivanje je, "to Daj mi, daj mi sve to, želim to sve." Sisate devojke
Kao što sam došao sam pumpa sve teže punjenje joj se s moja sperma koje je napravio moj kurac slajd čak i lakše. Tess srušio na pod i mene na vrhu joj, ja polako izvukao moj kurac iz njezine magarca. Ona valjanog na leđima i drži me čvrsto u naručju. Mi zaspala na podu u jedni drugima ruke.
Sljedeće jutro otišao sam kući jer sam morao ići na posao. Radije bih proveo dan s Tess. Mi vidimo jedni druge barem jednom mjesečno, a mi provesti cijeli dan u kući ugodan jedni druge. I dalje uživam moj privatni strip pokazuju da je Tess stavlja na za mene svaki put kad se sretnemo. . .

Нема коментара:

Постави коментар