.

уторак, 31. мај 2011.

Sexi picke


Bila je ... kaplje sa seksepilne picke  za reći najmanje. Imala je prekrasne guste kose koji je upravo prošao ramena i masivna Bambi oči boje koji me podsjetio na ocean.Najatraktivniji stvar o njoj joj je srce i činjenica da nikada ne mogu biti pripitomljene.Nepotrebno je reći što nije bila kratko poklonika. Znao sam joj slobodan duh nije bio dolje da joj se nepripitomljen. Znao sam da je bilo puno boli i potrebe događa iza nje plave oči, ali ja nikad to pitanje jer je imala jake pristup događa.
Sam žudio nad njom jak pristup. Znala sam htjela da zajebavati joj, imao sam joj rekao prije. Ona nikada nije bila dobra ideja smo ostao sam zajedno. Nisam htjela ništa više nego za nju  sexi dlakave picke da me pognuti i jebati mene dok sam došao na njoj prstiju. Izgledala je tako snažna, bio sam siguran da sam mogao biti njezin zajebavati zeka jer sam znao da će me zadržati tamo satima. Nije bilo paticular kemije, samo čista požuda na moj dio. Pure unadultarated životinja požude. Samo sam joj htio jebati sexi  dobre picke mene. Ja bih razmišljao o tome mjesecima i svaki put kad sam bih dobiti groznica ide desno dolje moje tijelo ravno u moja maca. Znate li stvarno želite nekoga kada razmišljam o njima i osjetiti to.
Susreo sam se s njom jedno jutro, jer je bila u pub s prijateljima u blizini, gdje sam živio.Bio sam naslov svoj put kada je se zove pa sam odlučio sam bih ići i vidjeti nju. Ona nije ni mogao završiti joj piti, jer je bio tako hungover. Nisam bio osjećaj sebe iznenađujuće budući da bismo oboje bili van noć prije. Nismo ostati u pub dugo, jer smo imali takav prošetati natrag na njezin. Nisam bio na planirate ići na njezin, ona je samo živio u blizini, gdje sam bio na čelu. Ona nije rekao mnogo na putu natrag. Ona je samo gunđanje o tome kako hungover je ona. I wasnt puno razmišljanja sebe. Osjećao sam se malo bolje kad smo oboje dobili na autobus. Ovo je mjesto gdje moja požuda razbuktao se ponovo bude sub tako blizu nje. Primijetio sam joj ruku. Voljela sam joj ruke, jer su izgledali kao da bih biti u mogućnosti da u plug mi je teško. Ona je imala ožiljke na desnoj ruci a ja sam pitao gdje je svatko od. Rekla mi je gdje je dobio svaki ožiljak. Čim mi je rekla kako ona ih je dobio bih zaboravio trenutak poslije. Nisam mogao koncentrirati na ništa drugo osim svoje tijelo. On ruke su bili veliki i jaki, njezine grudi su bila velika, a njene usne su bile prekrasne. Mi smo oboje došli do našeg zaustaviti i dobio od autobusnog, ona je pitao ako sam htjela da se pop u njen dobiti nešto za jesti prije nego što sam otišao.Rekao sam ja mogao učiniti nešto i njom u njezinoj kući. Čim smo dobili u bulji mi smo stajali jedni na druge zabavlja kao što je zalupio ulaznim vratima. To je odjednom postao jako vruće i ona mora od pokazao na mene, jer sam pogledao stvarno neugodno u tom trenutku. JA  sexi gole picke je otišao to uzeti moj kardigan off, ali prije nego što sam to znao da sam imao pomoć. Sljedeća stvar sam znao da je moje vrh dolaze off, pokušao sam prosvjed, ali nije bilo mjesta. Moj traperice pao na podu dok je natjerao me uza zid.
Ona je proširila moje noge kreće joj ruke od moje bedro samo ispod mojih maca. To je vozeći mene ispucan. Već sam bio oplakivanje kao kuja za nju da me jebati. Ona pritisnuta joj cijelo tijelo protiv mene, a ja thrusted pokušava pomaknuti ruku bliže, gdje sam bio toliko mokra. Mogao sam osjetiti kako mokri sam sebe bez dodirivanja.Pokušao sam na snagu ruku na moja maca, ali ona samo održava daleko silom, bila je toliko picke za sex   jači od mene bio sam bespomoćan. Ona je tada me ljubila passionatly klizi njezin jezik između mojih usana i ja malo napeti jer je ona skliznula joj prste niz moje golo tijelo ka moje maca. Ja stenjali kao preselila njezin prst na moj klitoris ga kruže i klizna ga inbetween moj ulaz u moja maca. Ja moaned za nju da to ne da, to je bio što mi želimo da se sperma i ona nije ni počeo me jebati. Sam je molio da me iz moje bijede. Ona je rekla da ću morati napraviti joj korist, ako je ona mi je htjela da zajebavati joj. Ja moaned bih ništa učiniti i ona stade nazad i rekao mi je da se na koljena. Sam to učinio odmah kao malo kuja. Ona undid joj pojas zatim raspakirali  sexi extra picke joj traperice dok diše teško. Gotovo sam mogao joj okus već. Ja izdvajali joj traperice dolje otkriva njene gaćice, ja pomiluje joj maca kroz njih. Sam mogao osjetiti njezin klitoris dobivanje napeta. Ja ih srušena prije klizna moj jezik preko joj klitoris i sisa na nju. Moja usta već kaplje mokri s njom cum i kao što sam umetnuti moj jezik u njezinu pičku, rekla mi je da ga progutati. Ja sam kao što je rekla. JA je zadržao sisanče i jebeni joj sa mojim jezikom kao ona stenjali i gurnuo mi glavu u dalje. Ona brušene moje lice kao što sam sisao joj klitoris i zaključao moju glavu u tom položaju dok ona je sama sperma u mojim ustima. Osjećao sam joj bedra tresti i čuo ju pustiti puno kratkih stenje prije nego mi je rekla da ga ponovno progutati. Ja se proguta ga voli da joj okus u mojim ustima.
Po ovom trenutku sam bio toliko mokra sam mogao osjetiti da kaplje iz mene jedne strane moje bedro. Ustao sam moje noge tresu. Ona je pogledala u mene kao da nešto slično želi preuzela nju i natjerao me natrag uza zid s strastveni poljubac. Ona je podigla nogu inbetween moja bedra i pustiti mene potisak protiv nje za par minuta prije nego što je klizila joj ruku između usana mojih maca i opet su me molio da joj jebati picke za sex  mene. Ona je proširila moje noge prije klizna joj ruku gore i dolje moja maca. Gore i dolje. Gore i dolje.JA je zadržao joj prosjačenja, šaputanje u uho joj da me jebati. Ona je skliznuo prstima u moju maca napokon i ja moaned s olakšanjem jer ona mi je jebeno uza zid. Ona je zadržao jebeni mi sve teže i teže dok sam došao na nju ruke, a ona nije zaustavio dok je ona bila zadovoljna bih sperma teško na nju. Nije izvući prste natrag do minutu ili dvije nakon što smo oboje uhvatili naš dah. Stajali smo za drugi prije klizna naše donje rublje natrag i zatim uzimajući odjeveni.
JA je pitao ako je stalo da objasni što se dogodilo samo. Ali JA pravedan je dobio pitanje: "Što bih želio jesti?"

1 коментар: