.

петак, 24. јун 2011.

Devojke online


Ja sam Sara i ja sam devojke 18 godina, moji roditelji umrli prije nekoliko extra picke  mjeseci u prometnoj nesreći, a to je samo mene i moj brat lijevo, moj brat je 5 godina stariji od mene. Imam dugu plavu kosu i plave oči, a ja sam veličina C dojke. Kada se mama i tata je umro mi je trebalo puno udobnosti tu noć i moj brat Mike je bio tamo.
"Hej Sara, želite neki čaj?" Mike pitao, ja samo odmahnuo glavom, nisam želio ništa. Mi smo bili u svojoj kući, a ja sam sjedio na svom kauču. On je maziti moju glavu, on je očito tužan kao dobro. Ja pokopan moje glave u prsa i počeo jecajući. On podiže bradu i poljubio me. Bio sam šokiran, moj ONI-sama me je poljubila? "Sranje, žao mi je", kazao je brzo. "To je u redu, samo još jednom ..." Rekao sam napaljene devojke , i što je učinio, ljubljenje me više grube, a ne kao nježna kao prvi. "Želim te", rekao je. I neka nosi na, on je bio uzimajući off my donje rublje i odjeću, on je počeo lizanje i ukazivanje moja maca. Tako dobro, bio sam  extra picke  oplakivanje. uze svoju odjeću i vidio njegov penis, to je bio ogroman, 9 inča dugo.Sam usisan teško.
On je tada stavio u moja maca, to je bio malo bolan, ali dobro u isto vrijeme. U i opet i opet, od davnina, to je bio moj prvi put, ali još uvijek osjeća dobro.
Nakon te večeri počeo sam se osjećati malo bolje, ali je još online sex chat devojke  uvijek tuguju. Mjeseci prošlosti, kao rođendan liječiti on mi pulveriziranog, on je počeo da se posvojni, rekao ako nisam postala njegova seks rob on ne bi sa mnom razgovarati nikada, ali ja sam htjela da postane njegov rob. Dakle, kad god je osjećao kao u seksu morao sam doći na svoje mjesto i imaju seksualne odnose s njim. Nije  extra picke bilo važno što radim sam morao, tako da svaki dan grubi seks nevjerojatna. I nadamo se da nikada neće prestati ...

Нема коментара:

Постави коментар