.

понедељак, 6. јун 2011.

Sexi picke uzivo


Zrak ispunjen s parom iz motora, mirisa ugljena, znoj inženjera i vozača, te cvjetnih mirisa prve klase putnika kao što su bili na čelu s njihovim osobnim valets na prednjoj vagona.
Prednji vagona je tradicija ide natrag do početka putovanja vlakom, gdje je više utjecajnih sub blizu motora kako ne bi dobili pokriven u gar. Očito stoji na platformi za produžen razdoblje u prometnoj stanica nije dio tih misli.
Bilo je proljeće u New Yorku, a uz proljetno vrijeme došao ujutro kiša. Danas nije bilo drugačije. Kiše je došao jutros, hladne i teške, ispiranje detritusa života na Manhattanu.Dovoljno hladno za kapute, no nije tako hladno kao da je potrebno šal. To je kako biste mogli mi naći, naginje prema jednom od podrške postova na platformi C, ostavljajući u New Yorku za novi posao pisanja za Chicago Tribune.
Imao sam uživala raditi za Times, ali se mlađi pisac jednostavno nije moja stvar. Ovo je bio moj vlastiti tjednoj kolumni. Kriminal piskaralo. Pogledao sam dio detektiva, osim umjesto fedora osjećao, imao sam Dover šešir, jednu s uskim rub i centar nabor, a ne fancy Fedora stilu. Detektivi i osobnim Dicks nosio Fedora. Bio sam papir čovjek.Jednostavan stil, jednostavan život.
Barem je to jednostavno dok je hodala u nju. Ljudi su bili učitavanja vlak, ja sam bio idući u dobiti na sebi. Guranje off post, ja slegne ruke u moj rov kaput, osjećaj ništa ali bita vlakna mlade picke   u obloge od mojih džepova. Motor ispustiti ispod pare. To je bio glasan, iznenadna i trgne se itko još na platformi. Dirigentima počeo uzgojem posljednjeg putnika na vlak, a ja sam bio kreće na stepenice sebe kad stakato pete udarnim crijep platforma prečka preko zvuk uskoro naprezanje motora.
Kažu da za neke, da je ljubav na prvi pogled je stvar sexi slatke picke perspektive. Očito moje perspektive je samo pravo. Bila je od prosječne visine, te je očito krive upravo tamo gdje treba biti.Njezina tamna suknja simetričan pokazala čarapa pokrivena noge. Crno i bijelo pete, dugo sivi kaput i šešir na njezin salon styled kosu. Kratki veo zasjenio njezine oči, ali nije bilo zabune joj rubin usne.
"Sve Strano!" The dirigent nazvao i sam se ponovno guraju na vlak, a to je kad sam ju izgubio kao što sam se popeo je prvi korak u auto.
Nije trebalo dugo za vlak za početak da će se povući iz Grand Central Station, na čelu sjeveru prvi prema Connecticut i Hudson Valley, zatim zapadno do Chicaga. Kao što sam počeo kretati moj put kroz vlak u potrazi za moj dodijeljena odjeljka, mogao sam vidjeti skyline Manhattana polako počinju da prođe, kao što sam dosegla peti automobil, prvi automobili s pretincima, bili smo gotovo iz grada.
Vlak je bio dug, sa četiri automobila prve klase, a oba automobila dnevni boravak i blagovaona automobil, a potom nekoliko općih sjedala automobila, i tri automobila Pullman na kraju, sve sa spavaš sekcije. Vidio sam vrlo malo putnika nakon izlaska iz opće sjedala automobila, to je manja blagovaonica automobil je nekoliko sjedi oko, ali sada ja bila, a upravitelji se kreće oko. Preselio sam pažljivo se automobil kao vlak počeo da se dobije neke brzine kao što smo napustili granica grada, i gledao kako se pretinca broj na moj itinerar i ulaznica.
Na kraju samo dva automobila iz prve klase dnevni boravak sam našao pravi odjeljak broj. Ja skliznula otvoriti vrata i preselili unutra, okretanje kao što sam učinio tako da slajd vrata zatvorena.
"Mogu li vam pomoći?" Čujem od iza. Glas joj je bio malo haski, a ne dosadno kao i neke od onih breathy Dames u selu, a definitivno ne kao teške. Ona nije imala vidljivih akcenta, tako da ona očito nije bio iz New Yorka.
Okrenuo sam se prema njoj, upitan pogled na moje lice. Her šešir je bio uklonjen, a postavljen uredno u otvorenom kutija za šešire na sjedalo pokraj nje. Njezina rukavica i kaputa također uredno presavijeni na stranu. Vidio sam sada da je nosio haljinu mornaricu odijelo. Suknja grleći joj bedra do koljena s četiri inča prorez na desnoj strani.Jakna je opremljena, a pet gumbe ovratnik. Bluza nije moglo vidjeti na rukavima ni na ovratnik. I na kraju kao što sam se preselio joj tijelo, pregled afrički istraživač, sreo sam oči. Zelena poput Jade sa zlatnom aureolom oko zjenice. Da zajedno s njom breskve ten su joj fantastične ljepote. Jedna bih očekujem da vidim na Voguea.
"Nisam siguran", odgovorio sam. Osjećao sam se moje grlo ići suha, a moj puls počeo ubrzati. Gotovo sam mogao osjetiti perle znoja stvaraju na moje čelo. "Odjeljak 3F zar ne?" Ja fumbled za svoju kartu, kaput sada na mojoj ruci, i moje odijelo i šešir gumbe u ruci, malo rumpled. Ona je posegnula za torbu, mornaricu kao što joj odijelo, mjed kopča klikom pametno što ju je otvorila.
Osjetljivo njegovanim rukama i oslikane nokte održava ulaznica. Kroz ili sudbine, ili nekim drugim aktom božanske intervencije, dvije karte zajedno postavljene čitati identične brojeve. Moj um  mlade picke  utrke Pogledao sam prvo na datum i vrijeme polaska. Je li moguće da su postojala dva ukupno strancima trebao dijeliti prostoru na preko noći vlak u Chicagu?
"Čini se da smo oboje dodijeljen ovom odjeljku gospođo. Tu mora biti neke greške. "I ja sam okrenuo natrag prema vratima, misleći pronaći vratar ili dirigent izravnati ovo. Moja ruka jedva da je prala dosadan tuča u vratima pull kada je ovaj anđeo govorio opet.
"Možda greške se dogoditi za razlog. Moje ime je Isabelle. "Ona je sjedila na klupi, ruke na obje strane, ali malo iza nje, i ispruži tako da joj grudi lagano je gurnula naprijed, leđa blago savijen. Joj noge prekrižene u koljenu lijeve preko desne. "Možda i dobiti udoban.To je dugo putovanje preko noći, a ja ne bi smetalo tvrtke. "
Nasuprot njoj, u blizini je prozor bio krilo stolica, a ja napravio moj put do njega, drapiranje kaput preko leđa i perching my šešir na krilima. Ja undid moje odijelo jaknu, otkrivajući pritisnut bijelu košulju ispod njega i moju crnu kravatu. Business, strogo poslovnih.
"Pretpostavljam da si u pravu", rekao sam kako sam pokušao da se opustite u stolici."Ime je Rick na putu. Zvuči kao što ste to učinili ovaj put prije? "Ona se nasmiješio i pogledao kroz prozor. "Obitelj u Chicagu, tako da sam napravio ovaj izlet nekoliko puta.Uvijek sam prije, a to može biti tako dosadno. "
Za sljedećih nekoliko sati napravili smo mali razgovor. Rekao sam joj bio sam se preselio u Chicago za rad, i pitanja o samom gradu. Bila je živahna govori o odrastanju u gradu te o muzejima i galerijama i noćnim klubovima. Pitala sam o svom radu, i rekla je da je napravio putovanje u New York nekoliko puta godišnje između dva ili tri tjedna.Putovanja su bili dijelom poslovanja, ali uglavnom zadovoljstvo, shopping se oprost. Do vremena vlak zaustavljen u Albanyju, tri sata je prošlo, a to je sada sredine poslijepodneva.
"Želite li dobiti piće u lounge?" Pitao sam. "Nije da razgovor nije prekrasna ali možda promjenu pejzaža?" Moje noge sada su se odmarali na klupi sjedalo kraj prozora.Isabelle je pomaknut, a imala je noge sklupčana ispod nje, suknja vožnju do malo iznad koljena. Težina joj gornji dio tijela uz potporu desnoj ruci jer ona je bio koristeći ju ostavio da gesta i trčanje po svojoj simetričan teladi. Trebao sam piti, ako ni zbog čega drugog osim za sebe zaustaviti bulji u tim Gams.
Nakon što smo se uspravio, koristeći je mali toalet kabine, a ja ispravljanje my kravatu i sako zamijeniti moj, krenuli smo natrag tri automobila za drugi razred salon automobila.Kao što smo se preselili uz prolaz, dva puta željezničke se činilo da se naglo cjedilu, koja mi je stavljanjem steadying ruku na nju lakat. Nakon drugog cjedilu, bio sam u iskušenju da ostavite moje ruke na Isabelle-a lakat samo u slučaju.
Dnevni boravak za drugi razred nije tako lijepo kao prve klase salon automobila, ali ipak to je sve tamno drvo, zeleni baršun zavjese, udobne stolice u malim stolovima, i dugo drvo bar s mjedenim željeznicom i stolice za sjesti. Tu je malo prostora na bar kao poslovni ljudi već je uzeo svoje pozicije i navikli su na početku boisterously ispričati priče jedni drugima svoje najnovije uspjehe. Isabelle je pitao za crno vino, i sam zatražio viski s ledom. Preselila off pronaći stol, ruku brushing moje ruke kao i ona prošla.
Trebalo je nekoliko minuta, ali piće na kraju su, a ja napravio moj put u kutu koji je našla, opet daleko od gužve. Prošao sam joj staklo, i našim prstima brushed, opet samo olako, i samo za kratko trenutaka. Možda je to ljulja na vlak, možda je to zelena farme sa svježe oranice i prostranstva stabala rushing do prozora, ali one malo dotakne napravio mojoj glavi plivati, a to je bilo prije nego što sam dodao alkohol na mix.
Bilo je tri pića i zaustaviti u Rochesteru kasnije da smo oboje mislili da ideja kako bi naš put do kola za ručavanje. Po ovom trenutku je ona i imala sam je sjedio vrlo blizu jedna drugoj, i uzimajući do promjena automobila našli nas oboje koriste druge za potporu, ruku laced preko mina, a njezino tijelo zatvoriti protiv mina. Mi smo se preselili kroz sada upakiran Lounge automobila, druga grupa brzo uzimanje naše male tablice, te u vagon-restoran.
Na pitanje da li smo bili blagovaona sami ili s nekim drugim, Isabelle giggled malo od vina siguran sam da i izjavio je jasno: "Oh svakako sama." Nasmijao sam se na nju i uzet off straže po blistav osmijeh na njezinu lijepo lice.
The Maître d 'nas dovesti do stola za dvoje s pritisnuta bijeli lan, pjenušava kristalno i svijetli srebrni. Fine porculan sa zelenim i zlatnim motivom i željezničke pruge u znak povezan tanjure i šalice za kavu. Nekoliko stolova je animirani parove ili grupe smijeha i razgovora preko trivijalnih događaja, najnoviji trač, ili čak i nadolazeće proljeće sportske sezone. Sam pomogao Isabelle u svoje mjesto prije nego uzimajući moj vlastiti, oči gleda smokiness na mene preko vrhu izbornika.
Stvari je postao malo koketni kao što smo uživali u našim koktele, a oči sijevahu joj kao što je navedeno u seksi način "Kamenice. Ja razumijem da su prilično afrodizijak. "Nije da se preforsirali sam komentirao leđa" Možda bismo trebali dobiti nekoliko desetaka. "Kada je konobar prišao oboje smo počeli uz rashlađeno vino, i salate.
Nakon obroka, koji je uključiti kamenice, ali zato što je teško dobiti svježi plodovi mora u Chicagu, smo napravili naš put kroz vlak za promatranje salon. Hladnoću noći čuva off količina alkohola imali smo konzumirali. Mi smo zajedno stajao gledajući u zvijezde natrag na istok kao što smo trk u noć. Isabelle je gotovo tužno gledati na nju i donijela joj ruke u naručju im cradling od hladnoće. Ja izdvajali off my jaknu i draped preko ramena dok stavljanje moje ruke oko nje od iza. "Topliji sada?" Moje usne blizu nje uho, moj dah šapće preko svoje kože.
"Mmmm, malo." Ona se preselila ruke mina, te ih doveli do njezine tkanine pokrivene grudi. "Sada kada je bolje!" Ruke lebdi iznad rudnika. Ona nasloni glavu unatrag uz stavljanje poljupce moje čeljusti. Moje ruke reagirati na nju, gripozan i drži joj boobs.Mogao bih početi osjećati uzbudljiv kao moj penis stekao krvi što je bila rushing kroz moje tijelo. Moja usne traže njene. "Isabelle", šapnuo sam kao što sam tvrdio usta.
Ona je okusio desert mousse čokolada, vino, slatko na usnama, odugovlačeći kao što sam trčao moj jezik zajedno tražeći ulaz. Njezina usta željno otvaranja, jezici se bore za prevlast. Isabelle postignut rukom oko između nas, trljanje moj penis raste i trljajući joj okrugli magarca u mene. Srećom nije bilo nikoga kao što je moje oko s jedne strane preselio dolje po trbuhu i prste umočene u pojas njezine suknje. Zatim sam čuo i osjetio zatvarač moje hlače i donje osjetio njezinu ruku doći u moj boksači.
Ona je upletena u mene moje ruke kreće u čašu joj dno, cijeđenje joj  mlade picke obraz kao moje ruke već na vrhu joj suknju prema dolje gurnuo, suknju, nepopustljiv u svojoj nepropusnost. Njezina slobodne ruke došao oko unzip suknju, dajući više kao pristup našim jezicima i dalje u borbi za prevlast. Njena ruka sad milovati moje pune dužine, moj boksači srušen s prednje strane.
Ja zakinutim joj usne, moja glava se kreće dalje kao svoju pao natrag dati više pristupa, a ja zakinutim na nju puls točku. Njezin miris, miris vanilije, vlastiti miris, i njezin parfem, s pikantnim rubu da svojim mirisom me opojan. Šapnuo sam joj ime protiv nje koža opet, osjećaj goosebumps ga generira, a zatim ih zagrijavanje uz moj dah i jezik.
"Oh Rick, trebam te tako loše!" Isabelle moaned u noć. My Isabelle, ili barem da je ono što je moj um mi je rekao, da mi je potrebno da biste zahtijevali lisica i označite ju kao svoje. Smetnji u automobilu iza nas nas obavijestili smo o tome da su tvrtke, kako brzo ravnanje našu odjeću, i čedan poljupcem šapnuo sam "ja ću Vam u susret natrag u odjeljak." Došlo je do stop sam htjela napraviti na prvom mjestu.
Mimo vremena JA je dobio natrag u odjeljku, vratar bio je i pretvoren u klupe dvostruki krevet. Tople plahte i deke su uređeni, a svjetla su zatamnjena s nijansama povučeni.Svjetlo je na u malom toalet, mogla sam ga vidjeti ispod vrata. JA postaviti moj iznenađenje dolje zabit, dovoljno daleko od vrata, ali dovoljno blizu vez za jednostavan pristup.
Ne gledajući preko noći, a onda opet, znajući ja stvarno ne bi bilo to siromaštvo, sam sjedio na rubu kreveta na kat i maknuti moje cipele i hlače, ostavljajući me u mom boksači, braces, čarape i majicu. Ja podstavljene preko do vrata i lagano odvodom."Isabelle"?
Čuo sam zasun na vrata, i koraknuo nazad na rubu kreveta. Vrata su se otvorila i svjetlo proliti u sobu od iza nje. Ona je zapanjujuća silueta odjeven u grudnjak, gaćice i čarape podvezica, joj odijelo vrh još uvijek na ramenima, i suknju u ruci. Isabelle još uvijek nosio njezine pete, ističući svoje duge noge.
"Ti si lijepa." Moj glas jedva šapat, ali dovoljno da se čuje preko clacking od kotača."Zapanjujući Isabelle. Zašto za mene? "
To je tuga prešao joj lice kratko. Kad je govorio to je bio glas pun žalosti. "Bio sam u braku mlada, desno iz srednje škole. Bio je nogometaš i on je otišao u rat. "Shvatio sam tada da je čovjek s kojim je voljela skupo je izgubio. Njene oči pune suza gledao u moje."U posljednjih deset godina sam bio sa nitko. Ti si prvi čovjek koji je čak i da dođe dovoljno blizu da break down moje barijere. "Ona istupi, vrh je sada pada od ramena."Moja barijere su otišli. Ja sam tvoja vidjeti, i tvoje koristiti. Odvedi me u krevet Rick. Fuck me hard. "Bio sam sjedio na rubu kreveta, a ona je sada je stajala između mojih nogu.
Nagnuo sam se naprijed, lagano četkanje moje usne preko  picke uzivo  joj želudac. Sadnja poljubac i degustaciju njene kože, mirisa njezin parfem. "Vi ste latica. Cvijet cvjeta. Želim vas cijeniti. Ja sam tvoja. "Došao sam do naprijed, hvatajući joj dupe guzovi her vuče na rubu kreveta, obje ruke gripozan i stiskanje rasirene picke , gnječenje dok usta mi ju je pronašao pupka, štipa i struganje moje zube na trbuhu.
Ona je zamotan joj prste u moju kosu, masirati moj skalp dok me ohrabruje da istražite više. Ona je dosegla dolje na moj vrat, pokušavajući popustiti moj vrat kravata kad inspiracija me je udario. "Isabelle vjeruješ li mi?" Ona mi je odgovorila throatily "S moje tijelo i dušu." Sjedio rasturanje picke sam natrag malo, uzimajući joj zapešća u rudniku, onda s jedne strane skliznuo my kravata iz moje ovratnik, i to skliznuo nad njom zapešća, i snugging ih zajedno. Izgled čudo prešao joj lice, onda nešto što ja samo mogu definirati kao Feral se pojavio u njezinim očima.
Stajao sam i održava vezati preko glave, podizanje ruke i počeo ljubiti dolje ruke i preko izloženi dio njezine grudi, gdje joj grudnjak nije obuhvaćena. Došlo je bar za skladišni prostor odmah iznad prostor za sjedenje, ja omotan kravata oko ovog da drži svoje ruke na mjesto. S obje ruke slobodne, onda sam se preselio u njezin grudnjak, objavljivanju kopčama na leđima, a podizanje i haljinu gore nad glavom i odmor u prtljage sexi  ruske picke  nadzemne bin.
Rosy areole s otresit bradavice stajao na svoju veliku i razmjerno prsima. Podigoh joj boobs osjećaj njihove težine u mojim rukama, trčanje moj palac preko hard rock bradavice koje izazvalo duboke stenjati od zadovoljstva od Isabelle. "Više Rick! Voli me!Lick me! Sisati me! "
"Strpljenje ljubav", rekao sam, i nagnuo se prema dolje da zvrčka moj jezik preko svoje bradavice prije diže natrag gore i počinje uz njezin vrat, ljubi preko svoje fišbajn i dolje u dolinu između njezinih grudi prije lolling mi jezik do njezine desne dojke prvi, a valjanje bradavica sa mom jeziku, onda je to ispašu između mojih zubi. Isabelle lučni u mene, želja joj vožnje u pokretu, tijelo joj je gotovo convulsing iz interakcije.
Ne smije se zaboraviti, ja sam platio slično pozornost na lijevoj dojci, kao i, nala još jedan glasno stenjati od zadovoljstva. Preselio sam se na mjesto poljubac na usne Isabelle, ali joj usta je imao druge ideje, kao što je vozio njezin jezik prošlosti zube, boreći se i ravaging usta kao moj vlastiti pokušao pljačku i kontrolirati njen. Ja izdvajali daleko dajući joj teško pogledati i cmok s moje ruke da joj dupe. Umjesto očekivanog cviljenje ili zgražanje sam dobio režanje želje.
"Jeste li loša djevojka?" Ja stegnut obje bradavice malo teško prije nego što ih nošenje lopte, dok nježno stiskanje joj znatan boobs. Sam pao mi s jedne strane prema dolje između nogu gdje je tkivo joj gaćice bila kaplje. "Vi jako uzbuđeni zar ne?" Ja sam tada skliznuo s jedne strane dolje joj bedro joj podvezica pojas i objavio kopča koja drži ispred sebe čarapa, zatim moje ruke oko klizi sam isto straga. Polako moja ruka klizi prema dolje Isabelle u bedro, povlačenjem čarape zajedno s njim. Postizanje nogu, ja skliznuo joj peta off, a zatim čarapa, a stavljanje poljupce na unutrašnjost koljenu.
Ponavljanje isti postupak s drugom nogom, sad lijevo Isabelle u stanju u kojem sam mogao maknuti vrlo mokro odjeće iz njenog tijela. Ali ne još. Dospio sam gore, uklanjanje kravata iz štap, donoseći Isabelle je ruke dolje, tako da krv mogu istjecati u svoje udove ponovno. Sjeo sam na rub kreveta i pozvao ju da sjedne na moje koljeno.Ruke odmaranje između njezine noge, prstima samo u mogućnosti doći do moždanog udara i moj sada penis hard rock kroz moje boksači. Kad joj prstima zalutao malo previše, ja popucali moje ruke na njoj dnu i opet sam osjetio njen meškoljiti u užitak.
"Ako želite da se dodiruju, morate pitati prvi." Što sam rekao, i bez ispunjavanja mojim očima ona je klimnula glavom. Sam dotaknuo joj podbradak, donoseći joj usta od mina.Kao što je našim usnama dodirnuo sam šapnuo: "Molim vas dotaknuti." Kao što sam raskliman kravatu od nje zapešća.
Odmah je pounced na mene, nas vožnje i natrag tako da ona sada bila brušenje joj mokro pićka protiv moje golo bedro kao rukama gotovo ripped my boksači iz mog tijela.Njezine su ruke također brzo djelo mojih haljina košulja ostavljajući moje grudi izložena, ali začudo, moje ruke još u rukavima na moje laktove. Ona je zaradio svoje nokte, ukrase održava niz moje grudi, nakon čega slijedi usko po svojim vrućim ustima i jezikom kovitlaju oko moje bradavice. Ruke a zatim se preselio natrag u moje sada lupanje penis, prst savjeta ples oko ljubičasta glava.
Njezina sperma je premaz moje noge, i njezin pokret bili su sve manje ritmičke i više sporadično. Ona je svoju prvu približava vrhunac i to je bio protiv moje noge. To ne bi uopće. Ja valjane nas joj vuče prema meni kao moje ruke, i dalje zarobljeni rukava pao moju težinu na prsima Isabelle. Moja usta gladno u potrazi za nju očvrslog bradavicu.Našao sam ga i malo dolje, a zatim počevši tu je počeo moj pristojan uz njeno tijelo. Kao što je moj zubi u kontakt s krpom koja pokriva joj kaplje maca, ja zahvatila i vukao dolje tkanina. Ona je podigla donji dopuštajući gaćice na slajd daleko lakše.
S Isabelle odjeća ukloniti, moja glava je sada smješten na otvorenju između svoje dvije noge. Uz bezobzirnog napustiti i sada s dvije besplatne ruke, ona je donijela joj ruke na obje strane od moje glave, i drži glavu, izvukao me prema njoj pička kaplje. Ja produžiti moj jezik van, degustacija cum na nju usana, sexi picke muskiness me što gotovo vrtoglavicu s požudom. Ležala sam moj jezik stan i lizali se od nje kanala do iznad nje natečen klitoris, i ponovio nekoliko puta spor onda brzo, za mjerenje njezin odgovor.
Bokovima bucked, gurajući moje lice dalje u njezinu quim, izvijanje bokovima čuvanje moj jezik u dodiru s engorged snop živaca. Kruženjem suština s mojim jezikom, a sluh stenje Isabelle bila je dobivanje što me tako teško sam samo htio slam joj pravo zatim.Sam mogao osjetiti prije sperma kaplje iz moje penis na podu.
Ja usisan njezin klitoris u usta, zube stezanje dolje. Moje ruke iza mene tući kao što sam radio ruke od košulja. Iskrivljenje moje ruke napokon slobodan, sam ja sahranio jedan prst duboko u Isabelle. Pumpanje bijesno sam nastavio sisati na nju klitoris, njezina uzbuđenja zgrade, rukama puna listova stegnute dovoljno voziti one manicured nokte u dlanove rukama. Njezina pička postaje gladak sa sokovima kao njezin tunela počela puls oko moje prste.
"Više Rick! Fuck moja maca jače! "Bila je jahanje uz rub, te sam skliznuo drugi prst u nju, sluh joj izdisaju kao što sam počeo da udara i pumpa unutar moje slatke draga Isabelle.Pogledao sam gore i mogao vidjeti ekstazi na njezinu licu, znajući da je ona bila toliko blizu. S rukom već pumpanje bijesno u nju, ja pomiluje joj klitoris uz moj palac i to joj je bio poništiti kako joj sokovi poplavljeno preko moje ruke, na listove. Prije nego što ona u potpunosti mogla sići s visokim, preselio sam se i zaronio moje lupanje pijetao u nju.Isabelle glas vrišti u apsolutnom zadovoljstvo što je moj penis bušenih duboko u nju.
"Da! Fuck Me! "Plakala je stisnuo zube između, sama poduzetan gore na njoj koljena, gledajući moj penis voziti duboko u nju. Ona je zamotan joj noge preko mojih pistoning dupe me vuče u sa svaki udar. Nagnuo sam se naprijed, s jedne strane, druga se kreće prema gore i uzimanje zahvat na grudima i cijeđenje joj vožnje preko ruba ponovno.Morao sam se povući ne puhati moj opterećenja pravo zatim.
Isabelle ležala trzanje, oči jako lidded, ispunjene požudom. Shakily je dobio na koljena ispred mene prije nego grabbing moje dupe i guranje moj penis dolje joj grlo, uzimajući moj duljina u potpunosti. Joj grlo constricted oko mene, a ja sam bio učinio. Ja prazni moj opterećenja u njezin vrat, a ona je željno proguta svaku kap. Ona je nastavila da masaža moj penis sa svojim ustima i jezikom, trljanje moje loptice. "Isabelle ..." Ja dahnu, krv već povratku u moj kurac s pozornost da je prima.
Ona se okrenula, trese joj dupe ispred mene. "Uzmi me" To je sve što je potrebno za reći.Dospio sam na to ledom sam donio u ranije, povlačenjem šampanjac i uklanjanje pluta s pop. Sam se preselio iza nje, koji se kreće prema dolje, tako da je moja usta je opet na nju ulaz. Podigoh bocu samo gore joj dupe i dopustio bocu driblati dolje na magarca, trčanje dolje moj jezik sada preklapanje na nju ulazu, sondiranje tiho s mojim jezikom.
Isabelle dosegla preko na sljedeću ćeliju, uzimajući led i iskakanje u usta, opet se okrenula prema meni i uzeo moj penis u njoj sada ledena usta. Smjesu topline iz usta, i cool vlažnost od leda je bio nevjerojatan. Dospio sam u led, kao i, trčanje jedan komad dolje leđima kao glavu bobbed držanje glave moj penis unutra. Dospio sam okolo i ran led oko nje već teško bradavice, hladnoća stežu i povlačenjem bradavice naučio još više.
Ona izdvajali joj usta od mene, režanje u želji, prije mene ljuljajući se na krevetu licem prema gore. Moja veza je napravio re-izgled sada uvijanje oko mog zapešća i pričvršćena za okvir kreveta. "Sad ću ti moja vožnja igračka Fuck"
Ona je kleknuo straddling moj želudac, moj penis samo dira joj dupe. Isabelle se nagnuo naprijed, uzimajući moj dno usne među zube, biting lagano i povlačenjem moje usne gore. Klizna leđa mogu osjetiti moj penis odmara između njezina maca usne, vlažnost slicking moj penis, to skakanje protiv nje, trzanje u očekivanju.
Ona natrag sub naseljavanju glavu moj kurac samo unutar nje kaplje pička, i raking svoje nokte niz moje grudi ostavljajući crvene staze kao tresti bedrima pokušava sebe kontrolirati da ne nabijati joj maca na mom član. Kao što je rukama dosegla moj trbuh je pomaknuo i nasilno dolje, uzimajući moje pune dužine iznutra. Uzimajući trenutak da se prilagodi do punine, ona je tada počela kotrljati bokovima, joj zdjelicu suprot s moje lupanje pijetao iznutra. Isabelle bacio joj glavu natrag uživajući osjećaj, jahanje zgrada gori u svojoj jezgri.
Sam mogao učiniti nešto sa svojim rukama vezan, ali uživati ​​u viziju joj klize gore i dolje, buka joj mokro tijelo na moje, gledajući sokovi teku u kojoj dva naša tijela pridružio. Ja napete moje glave prema naprijed, u nadi da bi joj pažnju natrag na moje usne, usne su joj degustacija mina, ali joj je tempo počeo pokupiti, moja glava flopping natrag kao zadovoljstvo počeo graditi u mom vlastitom tijelu.
Her tempo je postao ljut kao bokovima slammed protiv mina, htio sam da se sperma tako loše unutar nje. Onda je ona prestala, samo obruši me sahrane do balčaka opet."Oh, nisam učinio još." Ona se nagnuo naprijed, njezin jezik liže iz moje brade do kraja mog nosa. To je bilo kada je ona sama podiže s mene, mene uzimajući u ruci i milovati nekoliko puta.
Ona uze druge strane, i kao što je okrenuo svoje tijelo daleko od mene, zaglavi joj ruku između nogu, trljanje vlage tamo i kreće vlage od naprijed prema natrag. Vidio sam joj svoj prvi slajd prst polako u svoju naborano dupe. Onda malo brže, i malo dublje. Ona me čuva milovati na vrijeme da ove prijedloge.
Gledao sam joj dodati drugi prst, šireći joj dupe, čineći ga mokrim i spreman. Tada je vozio na čelu moj već pulsira kurac na prsten mišića, me gura u nju magare. Trenja gotovo je napravio moj glava eksplodirati. Ona je počela kretati, polako uzimaju sve više i više iznutra sebe, mogao sam osjetiti prstima kreće na prednjoj strani, trljajući joj klitoris joj približiti još jedan um drobljenje orgazma.
Nikad nisam doživjela analni seks prije, i senzacija ove drugačiji set mišića rade moj penis od baze do vrha je bio samo previše, ali morao sam da držite leđa, Isabelle je disanje je u kratkim rašpe, Glava joj bačeno natrag u ekstazu. Znoj pokrivena oba naša tijela kao što sam mi je snažno tuklo u nju. Napokon sam osjetio njeno tijelo trzati kao njezin orgazam hit, suprot djelovanje i valjanje. Njezin anus pulsiranje oko moje penis kao što sam previše podlegao trenutku i imao najintenzivniji orgazam moj vlastiti život.Pulsiranje i slanje vruće žice od bijelog sperma duboko u nju magare krug tvrtke.
Silazi s visokog imali smo oboje iskusni, ona je ležala leđa, arching do mjesta koje moje ruke još uvijek bili vezani i mene pustiti na slobodu. Padali smo na naše strane, moj penis i dalje duboko u magarca, moja ruka puštanja krvi joj grudi i moje druge draped nad nama kao i mi pao u san.
Sam se probudio na zvuk netko na vratima, navodeći da bismo se dolasku u dvadeset minuta u Chicagu. Gledajući okolo kupe našla sam se sama. Nije bilo ni traga da bilo tko je bio u sobi sa mnom, osim, dobro sam. Nisam mogao ni miris njezin parfem. To je kao da ona nikada nije ni postojao.
Ja posrnuo u toalet i blatobran vode na moje lice. Da je sve bio samo san?
Kao što je vlak izdvajali u stanicu, ja još uvijek nije pronađen Isabelle. Ona se činilo da su nestali u potpunosti. Razgovarao sam s hostese i konobari od noći prije, a oni ne sjeća tko joj dolikuje opis, u stvari, oni nisu ni mene sjetiti. Mogao sam samo zamisliti sve to?
Ja iskrcao iz vlaka, platforme kao što su gužve u New Yorku, ne samo s onima od nas napušta vlak, ali, naravno, onih planiranje za povratku na Manhattan. Pokušao sam ju vidjeti, bio sam siguran da je ona više nego samo san. Ali ona nije bila tamo. Bio sam siguran da sam vidio samo trenutak mornaricu odijelo, i čuo klik pete prije pare iz motora zasjenio moje viđenje, no to je samo fatamorgana?
Uskoro platforma je bio jasan. To je bio samo vratari kreće prtljage, kao i održavanje posade brišući dolje na platforme. Bilo je vrijeme za prelazak na, i premjestiti na moj novi život. Na kraju bih nju zaboraviti.
Ne znam što je to vrijeme bilo, ali to mora biti kasno. Što mi je činiti sjećam bio uzdrman budan i gleda se u mrak i kad joj siluetu od svijetla u kuhinji.
"Bogati, dolaze u krevet! To je gotovo 03:00 "Bella je bio obučen u svjetlu odjeću, ona je rijetko išao u krevet u spavaćica. Mi smo oboje radije spavati gol.
Pogledao sam na televiziji koja je sad siva statični. Mislim da je stari film koji sam gledao je bio gotov, možda negdje oko jedan. Je li to sve san? Ja sam ustala s kauča, koristeći daljinski isključiti set. Okrenuo sam se prema našoj spavaćoj sobi gdje je Bella je stajao, joj ruku navijanjem kravatu na njen ogrtač. "Dođite u krevet i da me tvoj Fuck igračku", rekla je ona.
Možda to nije sve san. Gdje je moj kantu leda?

Нема коментара:

Постави коментар