.

уторак, 7. јун 2011.

Najbolje picke Srbija


Petak navečer i hvala Bogu posao je završen, hodam do autobusne stanice noge bolan u mom hi pete. JA dobiti na autobus i obavijesti vruće stranac do leđa, sam  picke najbolje  iz srbije obavijest njegovu odjeću i torbu i shvatio on mora samo doći iz teretane. "Mmmm mora biti buff" Mislim da ja osobno kao što sam neka moje oči putovanja niz tijelo, ja obavijest u slušanje ur iPod i i gleda kroz prozor. JA obavijest autobus je napola puna i mislim da bi mogao biti perfrect način da se odviti nakon dugog tjedna. Hodam prema u sjesti pored vas se vratiti u autobus i našim očima susret. JA obavijest ste u potrazi me gore i dolje polako, ja se malo  picke za sex  uzbuđenje excitemtent kao u uzeti u mom kratkom crna tanka linija Chanel suknju i jaknu (na koje ja nemam bluzu ispod i sam obavijest u pokušava riješiti ako sam imala) moj suspender čarape i hi pete.

Sam sjesti pored vas i primijetiti kako dobro možete miris, možda on nije bio sasvim u teretanu, ali, osmjeh dolazi na usta razmišljam što raditi mogu vam dati. Sam pogled kroz prozor i jaknu i moje rupe prikazuje moju ružičastim satinski grudnjak ispod i sam primijetiti da starta. Zahvaljujem Bogu što sinoć sam obrija moje noge i moje bikni području uredno i masira moje tijelo sve više s svjetlećih krema za tijelo. Dajem u napast i dopustiti sebi užitak gledanja prema dolje ur tijelo i obavijesti buldge u vašem znojenje uzimajući veći, ja čuditi ako u je dobio bilo koji boksači ili gaćice ispod.

JA obavijest ti nasmijana u mene kao što vas odvesti svoje slušalice i staviti vaš iPod daleko. I osmijeh natrag cheekly i mislite da je ovo moja prilika ne udarac. Vi osmijeh i klimanje glavom na mene "I'm Max" možete reći kao što ste stavili ruku van, ja zgrabite vaše picke iz srbije ruke da ga tresti i reći: "Bok ja sam Tiffany Drago mi je da zadovolji ...." moj glas staza off kao te poljubim moju ruku i reći: "Molim vas susret Tiffany, vaš tražite georgeous danas". Ja rumenilo "Hvala vaš tražite vruće sebe, a ja ne mislim jer ste bili u teretanu" Vi se smijati ", nisam bio još, ali mi treba dobro raditi" Ja mig i vidite toplinu u moje oči, ja se moje ruke na bedra i polako gurnite ga picke za sex   preko prepona kao što sam mršav i šapat u uho "Ako sići na sljedećoj stanici sa mnom Ja vam mogu dati raditi nećete zaboraviti" Čujem počnete disati teže kao u slajd vaše ruke moje bedro ispod moje suknje i doći do moje tregeri, možete promrmljati "vruće" Ja nasmijati i šapat u uho: "Ja ću uzeti da kao da onda" onda sam doći do dolje i gristi vrat, a zatim ga sisati dajući vam hicky i trljati u mojih bedara. picke za sex

Mi smo sići na sljedećoj stanici velikog osamljenom park svoje tamne sada kao što sam hoda prema dolje u park i pronaći lijepo patch trave nad potrazi rijeke, ja okrenem i picke za jebanje iz srbije  primijetiti u šetnju polako iza mene whiching moj lijepo zbijeno magarca raskalašan kao što sam hoda, osmijeh i mislim: "K vragu sam vruće" smo dobili prostor i otvoriti u torbu i izvadi deku, ja podići i Obrva i vas nasmijati "je samo u slučaju da sam susret vruće pilić na autobus i želite da zajebavati joj dok je ona cums joj mozak "Ja smijati i odgovoriti" naravno ". Možete sjesti i gibanje mene da vam se pridruže, ja sjesti i pokrenuti moje ruke dolje ur prsima, čujem ti uzdisati. Mi položiti i početi zarađivati ​​van, ruke trčanje moj suknju i moji nokti trknuti leđa s tobom na vrhu. U pop moje jakne tipke jednu po jednu sam pogledati u oči i osmijeh sexily. Osjećam hladan zrak udarac na mom tits kroz moj ružičastim satinski grudnjak Čujem da jaukanje "Fuck u dobio neki big tits" I odgovor "dobra za veliki penis na klizanje između" ja jaukati kao osjećam u rezak moje bradavice kroz moj grudnjak , s jednom rukom u otkačiti moj grudnjak i realse moje velike grudi moje bradavice su tvrde od užitka, u lizati i sisati moje tits kao što raditi svoj put prema dolje, u push moja suknja se oko moje znali i klizanje moj podudaranje ružičasta sating gstring off. Plačem se kao u početku trljanje moj klitoris i klizna 1, 2 i od 3 prsta u meni.Ja push protiv svoje ruke. "Fuck vaš maca je zbijeno i mokro" sam odgovor: "Bože moj ruke osjetiti sooo dobro". Osjećam ti progutali moja maca usne i klitoris, a zatim početi puše zrak u moja maca, ja stenjati i zatvoriti oči u zadovoljstvo. U slajd prst u moje dupe i 3 svoje prste u moje maca dok grickanje moj klitoris. Osjećam u masiranjem moja gspot i vrištati, a ja se uzrok da se osjeća tako prokleto dobro.

Sam uspio slajd moje tijelo u oko 69 položaja i slide off vaš znojenje, moja rano picke za sex   misao je potvrđeno da ste bili komandosa. Moje oči skoro pop outta moje glave na veličinu vaše čiste obrijana velikih članica. Sam početi trljanje glave vašeg penis kao što sam lizati i sisati ur lopte, sam obavijest u pauzu ostvarivanje gdje sam se preselio u. Tada ćete početi grickanje moj klitoris teže što moj graditi orgazam, ja swich ur penis u usta i duboko grlo ga kao što sam izbrisati vaše kugle, vi snagu ur penis do sada niz moje grlo skoro sam gag, osjećam se u lizati duboko u moja maca i prije nego sam ga realizirati sam mlaz vode niz grlo ur, moj maons prigušeni vaš veliki penis duboko u mojim ustima.

Vi gurnite do mene i ja lice push moje tits zajedno, ti osmijeh dolje na mene i reći: "Sviđa mi se što vaše misli" vam slajd svoj veliki penis između moje tits i jaukati kao što sam lizati glavu ur penis. U držati klizna između moje tits i ja se razlikovati lizanje, sisanje i grickanje glavu vaš penis kao i ti, ja mogu osjetiti ur velike kugle šamar mene i primijetiti kako se puni u su, ja znam ur ide sperma uskoro pa sam zategnuti moj tits oko vas. Vi uzdiše kao opterećenje u briznuti ur iznad moje tits i lice. I doći dolje i lizati moje tits čist."Yum kažem, jednom nije dovoljno za mene, opet ćemo ići?" ti smijati "K vragu ravno vaše će biti upaljeno u trenutku kada sam završio s tobom"

Ja raskrečiti vašeg struka i mlak trčanje ur penis aginst glavu moje klitoris, ja početi osjećati u otvrdne neki više. Ja slajd u polako u moj kaplje mokri maca i početi voziti u spor i naporan, u baci glavu natrag u ecstacy kao u push up protiv mene, osjećam se u dobivanje tvrdom i ur loptice šamaranje moj magarac. Ja jaukati kao što sam gurnuti dolje tvrdo na vas, osjećam se kao u dobiti puni kao u može sa svojim penis dobro podmazani sada s mojim sokovima sam slajd u u moje dupe i vožnja u taj način, u uzdiše kao što sam pumpa u moj big tits odskakanje. U doći do patiti moje bradavice. U me gurnuti dolje u doggy položaju i funta moj magarac od iza, kao moj magarac proteže se osjećam tvoj Čok povući ravno van i klizanje sve na putu natrag u u doseg aorund i početi me ukazivanje dok lupa moje dupe, moje suknje tik iznad mog struka i moje čarape i štikle još uvijek na sam pogled kao pravo ho, ali ja ne brinuti se sam gurati protiv osjećaj u sebi žele da se sperma. Možete izvaditi i sam legla, te slajd natrag u meni i ja omotati svoje noge oko struka, a ti mene jebati teško, ja nazad push aganist li žele sperma tako teško. Osjećam u zategnuti i znati ur o da sperma. Vi uzdiše i sperma duboko u meni, baš kao i moja maca zateže i ja sperma previše.

Ugristi moj vrat dajući mi hicky i oboje smo oblačiti, te uzeti moje gaćice i stavio ih u ur leđa džep. "To su moji trofej" u osmijeh na mene ja izvaditi posjetnicu outta moje torbu, ja ti ruku moj broj "Nazovi me sljedeći put kada želite raditi ili jednostavno želite odviti?"Možete staviti svoje ruke oko mene hodaš me kući i povući me zatvoriti na dugo posljednji poljubac i namignuti na mene ", da je najbolje jebati u mom životu i u bili u pravu osuditi bolje raditi nego teretani vidjeti u sutra navečer?" I osmijeh "jebati jah sam odgovor i prije nego sam hodati unutra u meni pljuska na magarca," uhvatiti u kasnije "Ja osmijeh i razmišljati o tome što će donijeti sutra ............. Ja ne mogu čekati hehe.

Нема коментара:

Постави коментар