.

субота, 19. март 2011.

Sisate devojke

To je bio petak noć i ja je radio kao vozač limuzina. Bio sam trebao pokupiti grupu ljudi koji su išli van za 12 barova Božića navečer. JA je napravio moj je od kuće do kuće dok sam imao pokupila svih 8 ljudi. kao što smo krenuli sisate devojke  na prvi bar sam gledao u leđa i primjetio 2 od devojke su držeći se za ruke i ljube. svi dečki su ih navijački. Ja ih pustiti na prvi traci. 20 min kasnije su se vratili i krenuli smo na sljedeći jedan. ovu rutinu nastavio sve do 5. bara i kada su svi bili povratku u limo 1 djevojka uhvatio moj penis na putu u on limo. na # 6 bar kao i svatko je dobio vanjska strana kako djevojke koje su ljubljenje ranije utrljava ima ruke na moj penis na putu iz limuzine. devojke sisate  Upravo sam se nasmijao figurica ovo je bio opseg njihove zabave. oko 2 min kasnije obje djevojke vratio u limuzinu rekavši da je zaboravio svoje torbice u leđa. ja izašao i otvorio vrata 1 djevojka ušla limo, a zatim druga djevojka me gura iznutra
prije nego što ju je dobio. oni pitao ako sam volio pokazati ranije i sam odgovorio potvrdno. su počeli ljubiti i opet ja samo gledao ne siguran ako sam trebao da se pridruži ili ne. Stacy dosegla preko i počela milovati moj penis kroz moje odijelo hlače i sam bio hard rock. sam ih pitao što je s njihovim drugim prijateljima koji su bili u baru. oni su prestali ljubiti i rekao da je imao plan. Slušala sam. Plan je u iduće baru Stacy je bio idući u preskoči i ide u boravak u limuzinu sa mnom i onda je sljedeće bar Sarah bio idući u obaviti istu stvar. ja mislio to je bio velik i nije mogao čekati. na 7. bar Stacy kao ostao planirano i kada su svi bili otišli ja hopped u leđa. ona unzipped moje hlače i počela sisa na moj penis kao da je posljednji na zemlji. ona je stvarno dobar i to nije me dugo potrajati da se sperma u ustima. na sljedeći baru Sarah ostao i kad sam otišao da se u stražnjem dijelu limo ona je polaganje s njom čistim obrijana maca van i rekla mi je sam imao 20 min da s Besplatno upoznavanje devojaka
joj UCK do orgazma. ja je dobio prema dolje i lizali njoj. ona je okusio velike i ona došla nekoliko puta. pored barova dođe i ode,gole  a ona je kao nitko od ikada dogodilo jer noć je završio sam vozio svaku osobu na njihovu kuću dok samo tri djevojke su ostali u leđa. svi oni su bili na čelu istom mjestu. Kao što sam okrenuo zadnji kutu pred njihovu kuću sredini prozora siđe. Pogledao sam natrag i sve tri cure su bile potpuno gola. Sara je andreas licking pussy i Stacy me pitali ako bismo mogli nastaviti voziti. Rekao sam siguran i nastavio gledati djelovanje u leđa. Ja izdvajali nad limuzinu i otišao da se u leđa. sva četiri od nas su bili goli i gledao sam kao i sve 3 djevojke dobio na ruke i koljena prema stražnjem sjedalu. Uzeo sam turnes jebote svaki za oko pet minuta dok sam na Stacy i ona mi je htjela da zajebavati joj zbijeno šupak litle. ja ga lubed gore sa mojim pljuvati i počeo gurati moj put kad sam osjetio toungue na moj lopte. Pogledao sam natrag i kaže Sarah LIC amaterke 
Kralj me i njezina uzimajući jede Andrea. Počela sam jebeni Sarah stvarno teško i brzo, a mislio sam da ću joj ubiti usput ona je vrištala. nakon 20 min ja duhati mom opterećenja u magarca i pao preko umoran. limo počeo se kreće i ja gledao na prednjoj da biste vidjeli Andrea vožnje. nedugo kasnije smo stigli u svoju kuću i privatni snimci  sve 3 djevojke izašao i ušao. kao što sam bio uzimajući odjeveni sam našao omotnicu pored moje hlače. sam ga otvorio i našao Stacey i sarahs # 's, a 300 u gotovini, zajedno s ne da je rekao: "uživali smo u noći hvala za vožnju, nazovite nas ako želite nešto više božić zabave. 

1 коментар: