.

понедељак, 21. март 2011.

Devojke devojke


Upoznala sam Mina u kaficu jedne večeri. Ona je devojke beograd sjedila u narednih štand sama, ali je bio vlasništvo teškoća s čitanjem izbornika. Ona je pitao ako bih joj pomoći da bi se nešto mrvica ni meso. Sam joj pomogla, iako sam ne govori korejski sam bio u mogućnosti nastaviti razgovor s njom polako. Pitala puno pitanja, ako su jednom, gdje sam radio, zašto sam bio jesti sama. Sam završio jedući večeru s njom i razgovor o mnogim stvarima.
Nekoliko dana kasnije Hodala je na mom radnom mjestu i pitao ako sam htjela otići van na večeru s njom kad sam off. Ovaj put sam pitao što joj je posao i bio je šokiran kada je rekla mi je da je menadžer azijskim salon za masažu u gradu u blizini. JA je pitao ako ona nije masaža ili je bio samo menadžer. Rekla mi je da uglavnom samo upravljanje, ali ako to je bio zauzet će ona učiniti masažu ponekad.Sisate devojke
Sljedeće noći sam otišao u salon za masažu, a ona je bila sretna da me vidi. Ona je uzeo moj novac i pokazao mi da sobu. Ona je nastavila da ma najbolje masaža sam ikada imao, ali samo za masažu ništa extra.
Nekoliko večera datumima i ona inzistirala da ja useliti u svoj stan s njom. devojke iz bg To je jednostavno situacija radila 10:00 do 10:00 šest dana u tjednu. Zatim sam saznala da ona nije samo upravljaju salon ona u vlasništvu.
Stvari su bile normalne za narednih nekoliko mjeseci i imao sam postao jako zaljubljen u nju. Jednog jutra na moj dan je pitao ako bih došao njezin rad i popraviti svjetlo u jednoj od soba koje ne bi radili. Bio sam sretan i zaustavljen od strane salon oko podneva. To je bio dodatan svjetlo i balast je izgorjelo. devojke iz bosne Sam otišao kupiti novu i vratio dvadeset minuta kasnije. Kada sam dobio tu djevojka mi je rekla kako je bila zauzeta i rekao mi da ide naprijed i ići i završiti posao. Otišao u sobu i zatvorio vrata i počeo raditi. Mogao sam čuti glasove i zvukove koji dolaze iz susjednoj sobi kao što sam radio. Na prvi govori samo onda čovjek oplakivanje i napokon on stenjali i buke zaustavljen. Bio sam završio i svjetlo radio ponovno. Kao što sam bio ostavljajući prostora za staviti na ljestvici daleko Mina došao iz vrata u sobi sam bio slušanje u na. Stavio sam svoje stvari i ostavio daleko za dom. Bio sam u šoku jer je Mina mi je rekao više i više joj nije bilo ne statista kad je dao masažu.
Kada je došao kući te noći sam ju pitao opet o davanju masaže i ona ponovno inzistirao da ona nikada nije učinio ništa seksualno kada daje jedan. Sada iako ja stvarno ne vjerujem joj. Ja uskoro će imati priliku saznati za sigurno. Dva dana kasnije Mina pitao bih Boja unutrašnjosti joj salon za nju. Rekao sam joj to nije nikakav problem i počeo da noću nakon posla. Ja naslikao prve prostorije, a kad sam bio završio sam podigao na za strop pločica pored zid samo malo i stavi podmetač ispod nje ostaviti prazninu. Sljedeće noći sam započeo u susjednoj sobi kad sam čuo kupac se pustiti u prvoj prostoriji sam ugasio svjetla i uklonjen strop pločica 
pored zida, gdje sam ostavio na pritvorena u susjednoj sobi. Mina je radio sam te noći tako da sam znao bih vidjeti što je ona stvarno imala did.I savršen pogled na stol za masažu iz mog ugla gledajući iz glave stola prema nozi. Čovjek je bio srednjih godina koji je izgledao kao poslovni čovjek. On je postavio licem prema dolje na stolu, a uskoro Mina je došao u sobu i počeo masirati svoja leđa. Mina je nosio cijev vrh i kratka crna suknja ona je vrlo mala 4'10 "visok i 92 kg. Dok je dovršavao svoju nogu sam vidio korak nazad i korak iz gaćica. Ona je tada digao na thr stol i sjela na njegov deblji kraj, dok lagano trčanje joj prst savjeta na leđima. Mina potom izdvajali off joj vrh i nagne poljubiti i lizati leđa njegova vrata. To je trajalo neko vrijeme i onda sam krdo joj reći "okrenuti", kao što je ustala na stol i uklonjen joj suknju. Čovjek prevrnuo i njegov bijesan hard penis ustao pokazujući prema bradi. Mina onda čučnuo među noge i spustio glavu na klizanje njegov penis u usta. Ona je isisan ga lizali za nekoliko minuta bio je suprot djelovanje i oplakivanje u čistoj ekstazi. Tada je najviše od svih šokantno je izvukao njegov penis iz usta i seli se straddling ga i sjeo signal poziva njegov penis u njoj maca. Preselila se polako prema gore i dolje joj glavu kreće jedne na drugu stranu u čisti užitak. Mina je tempo povećala i njezino tijelo počelo drhtati i grč. Čovjek grunted i bucked u susret joj prijedloge onda neka se glasno uzdiše. Mina prestali jebeni i samo sjedio i dalje oboje su teško disanje i još uvijek trese. Ona podiže off njegov penis i to plopped iz njezina maca uz veliku količinu njegova sperma.devojke iz inostranstva
Sam zamijenio strop pločica i okrenuo leđa na svjetlo i nastavio slikarstva. Bilo je oko dvadeset minuta kasnije Mina došao u vidjeti kako sam bio događaj. Ona je djelovala kao da se ništa nije dogodilo.
Imala je četiri više kupaca te noći i ja gledao svaki od muškaraca zajebavati joj i sperma u njoj maca. Kad smo stigli doma te noći sam joj rekao ono što sam vidio. Također sam joj rekao da mi je okrenut na više od ičega što sam ikada vidio ili učinio. Sada ću ići u salon i gledati svake noći ona radi sama.

Нема коментара:

Постави коментар