.

субота, 5. март 2011.

Oglasi za sex


To je istinita priča. to je ljetni odmor u 2004 i otišao sam u za jebanje malom hillstation gdje je moj ujak imaju farmu kuća s različitim životinjama. i tu je tri-priča zgrade u kojoj sam živio. tu je sluga četvrtine također. moj stric živi u gradu za poslovne tamo je mliječnih od bivola-mlijeko.
došao sam do Farmhouse na večer. Živio sam tamo 15 dana. u treći dan, to je bio toplom ljetnom danu. Bio sam čitajući prljave magagine u mojoj sobi i postao rožnat. Odjednom sam čuo neki šum u prolaz (corridoor). pa sam proviri iz vrata i vidio žensko vode za piće svinja. Vidio sam joj maca i ja je dobio prljave ideja da jebati svinja. onda sam zatvorena glavna vrata. i ja je dobio gol i ja počeškala penis protiv nje maca dok ga je dobio u potpunosti podignut. onda ja umetnuti moj kurac u nju ona htjela pobjeći, ali vrata su bila zatvorena, ali sam pokušao opet onda je uživala u moj kurac u njoj maca. ja marno moj pumpanje brzina. Napokon sam pucao opterećenje sperma u njoj maca. oglasi sex
onda sam otvorila vrata i nju pustili. ali sam bio stil gol. Primijetio sam da je mlijeko-Maid of farmi me vidio u tom stanju. coz joj kvartalu prozor je pred vratima sam nedavno otvorila. onda je ona zatvorena zavjese i ... (ne znam) 
Sutradan u isto vrijeme ženski svinja došla prolaz ponovno. (Mislio sam da je bila u potrebi seksa), onda sam vidio djevojka me gleda kroz prozor (ovaj put nisam bio gol još). Kad sam je gledala, ona je dobila sramežljivi i mi se nasmiješio. onda ja mahao svoju ruku na njezin poziv. ona je došao in sam zatvorio vrata i zamolio je da se gol i dobio sam gola. onda je ona ležala na leđima, dolje onda ja staviti neke pšeničnog brašna na nju boobs i maca onda svinja počeo lizati brašno kada mi je jebeni toung svinja. to je bio gr8 trica za pola sata. poslije toga sam jebeno sluškinju. onda ja jebenje devojke te noći previše. 
onda sam jeben svinja u poslijepodnevnim satima i devojka za seks  po noći svakodnevnom dok sam boravio tamo.

Нема коментара:

Постави коментар