.

уторак, 8. март 2011.

Seks oral


Volim hodati plažom u potrazi za arousing znamenitosti, dok su moja žena i djeca kupanje i igranje. Ja sam sasvim sam zadovoljan s visećim odskakanje grudi, djevojke sa samo paperjast tamo dolje u nudistički odjeljak ili dječak sa neuspjeh izvodi u more da su hitne jackoff.Musko a zensko
Naš odmor je bio u Hrvatska. Za poboljšanje ili bračne ljubavi života 
Imao sam imala spolni odnos sa svojom suprugom na  seks plazi, ali pod dekom, wanking stari i mladi bulji sa širokim otvorio oči su naše tvrtke.
Ali ja radije gledati. Tako sam se  seks svaki dan u lov na moj moliti.
Kad sam vidio dječak sa svojim brzim pokretima, to je bio znak za somethong gledati. Napravila sam mu signal da ne bude neugodno i da ide dalje, uzeo moj semiflacid dong i počeli previše trljanja.
Tada sam primijetio izlizan, nekad lijepe žene s krupan, pun vena, oko 60 godina, probadanja u ustima, njegova gljiva klizna unutra i van. Dvije minute kasnije ona dahnu i retched. Milijuni spermcells su zmajem dolje joj grlo ili odvratno otrča dolje svojim suradnicima u debele globs.
Kad je ustala sam primjetio njezin jiggling DD whoppers i nije mogao držati leđa moj trud. Dječak je također udvostručio svoje jerking brzinu i došli smo gotovo simultano. Ako sam vidio u pravu, on spurted 5 guste mlaznice i neke slabe one, onečišćenja trave. Bio je tako izuzetno uzbuđena.
Crvena s kojima se suočavaju žene pomalo izgledao prestravljeno u našem smjeru, ali se nasmiješio posljednji. Mi smo se povukli pufing još uvijek s oduševljenjem.
Moja draga supruga je dobio teške jebeni ovu večer i morali progutati spermu  ostatak mog splooge. Platio sam svoju djecu večeri u zabavište imati spolni odnos u našem krevetu, a ne u kupaonici zaključana. Tako je naš zapomaganje i oplakivanje bila odgovarajuća i glasno.

Нема коментара:

Постави коментар