.

четвртак, 10. март 2011.

Seks samo


Mi bi razgovarali o dogging za neko vrijeme, a objavljena dodati na dogging mjestu, iste noći odlučili smo otići i priliku s ništa uređen. Otišli smo u Meyrick Park, i bili prvi automobil tamo. Gotovo odmah antera automobil sa starijim u stigao, vozio do naših automobila i sjalo njegova svjetla pravo na nas za 30 sekundi ili tako - ne previše impresioniran dosad!
U svakom slučaju, cure za seks on odselio i parkirani, onda je zadržao kreće svakih par minuta. T je bio jako nervozan, pa smo lijevo i otišao u Branksome.Seks oral
To je bio drugačiji, nekoliko automobila tamo kada smo stigli, i puno prometa unutra i van. Parkirali smo se, ali T nije bio siguran sada, zbog ranije. U svakom slučaju, mi je ostao, upoznavanje samo za seks i par Blokes prišao automobil u narednih 10 -15 min, ali nismo ih poticati kao T još uvijek nije riješen.
Iz našeg automobila, gledali smo nekoliko vozila u blizini nas, i primijetio jedan tip se u stražnjem dijelu jednog automobila sa ženom, dok je muški stanar ostao u sjedalo vozača.
Još jedan automobil koji bio parkiran nekoliko uvala daleko od nas imao tip na suprotnoj strani da nas naslonjena na prozor, i očito wanking.
Do sada, T je bio naseljen, tako da smo počeli 'igrati'. Gotovo odmah sam primjetio tip gleda u automobil uz Terryja, upravo iza nje vrata gdje ga nije mogao vidjeti. Rekao sam joj da je netko gleda i ona poljubi mi je teško i gurnuo na mojim prstima. Pogledao je oko 50 ili tako, i bio je pametan gleda.
Sada je momak došao sve do njezina prozora, uz nju, sam ga je pogledao i nasmiješio se. On je zatim se preselio kako bi dobili bolji pregled, i ja sam otvorio T nogu širok i nastavio igrati s njom fanny - ona je dobro u ga sada.
Vidio sam čovjeka dobiti njegov penis out, i rekao T, ona moaned i gurnula ruku na mene - vidio sam je dosta velik penis i rekao joj da izgleda, ona nije, stenjali i vratio za poljubac i odjednom momak ducked iza automobila kao drugi automobil prilazi. Mi smo imali parkiran nasuprot ulazu u slučaju brzi bijeg je bio potreban (!) Pa nisu bili idealno postavljeni.
Kada automobil parkiran gore i stavite svoje svjetla momak pucao natrag na T-prozor, i nastavio wankng.Okrenuo sam se na paljenje i rekao T otvoriti joj prozor, i bio je iznenađen kada je otvorila ga na pola puta.
Momak zaglavi glavu do otvorenog prozora, ali ga ne mogu dobiti u, i Terry opet me iznenadilo kada je otvorila prozor u cijelosti.
Tip stavi svoju glavu na mene i gledao joj ukazivanje. Odjednom on stavi svoju ruku na prozor i rekao 'ok za igrati?' istovremeno ukazujući na T-Fanny - JA ganut moj ruku daleko i kimnuo na kojoj je stenjali i stavio ruku na T-bedra i lagano ga utrljati gore i dolje prema njoj Fanny. Kao što je on stavio svoju ruku u blizini njezine Fanny, on pogledao me ispitivački, da li je to ok, i kad sam se nasmejao je stavio svoju ruku na nju Fanny.
U tom trenutku drugi automobil došao s glavnog snopa na - hvala! i čovjek bio isključen kao prestrašen zeca. Auto je spor tegliti na parkiralištu, i odvezao se natrag. Tip se vratio do prozora i rekao 'ići leđa lijevom kutu', pa sam pogledao Terry i ona je klimnula glavom i počela sama trljanja.
Počela sam auto i odvezli ravno u krajnjem kutu kao da bih predložio. Kada bih isključiti motor, on bi je uhvaćen gore sa nama, stavi glavu u blizini prozora i pitao ako je to ok za nositi. ovaj put smo oboje kimne glavom!
T iznenada okrenuo kleknuti na svoje mjesto, i stavi joj stražnjoj strani do prozora i počela sisati moj hard penis. Momak je rekao 'oh, da! " i stavio prste ravno u njezinu Fanny i nastavio da se wank.
Napravili smo to za 5 minuta ili tako, s Trazim devojku za jebanje  promijenila svoj položaj kako bi dobili udoban, i ona pogleda u mene i šapnuo 'što sada? " Rekao sam 'mu wank?' se okrenula natrag u svoje mjesto, a postignut na njegov penis, on je preselio svoju ruku i neka joj držati njegov penis, što je ona polako wanked dok trljajući svoje matice. Do sada on bi pao na njegove hlače njegove zglobove!
Odjednom T zaglavi glavu kroz prozor i njegov penis isisan! oba od nas Blokes su bili iznenađeni, a on neka se dugo niska jecaj. Joj dupe mi je okrenut tako da sam stavio svoju ruku joj Fanny i bila je natopljena!
Obazre se na svoje mjesto i rekao 'poljubi me' to me tako da sam učinio, a čovjek stavio svoju ruku i stavi svoje prste ravno joj Fanny, što joj staviti njezin jezik dolje moj dušnik!
Čovjek stavi glavu desno u prozoru i reče: 'Ja sam u blizini, bilo kakve šanse za jebati? " Terry me pogledala molećivo sam mislio, a ja sam rekao 'otvoriti vrata'. Ona je zatvorila oči i rekao: 'noooo' u tihim glasom. Kao što je učinio čovjek rekao "ići dalje, Ive 'je dobio kondom'. Zato sam rekao "ići na ljubavi, otvoriti vrata '.
Sljedeća stvar sam znao, vrata su bila otvorena, a ona bi zamahnuo njezine noge iz vrata! Čovjek pokušao da joj kondom i rekao "stavi ga na mene 'T, rekao je' ne, vi to učiniti. on ga stavi na te ona uzviknu: 'Kako ćemo to učiniti? ". On je rekao 'samo izvucite malo'.
Ona slajd dolje sjedalo pa joj magarac je bio izvan vrata, a dosegao dolje, održava joj Fanny otvoriti i staviti njegov penis u. To je izvan moje wildest dreams, i mislio sam da ću doći po cijelom mjestu! Morao sam stisnuti glavu moj penis jako teško u sebi spriječiti cumming.
Počeo je jebeni joj polako, a onda skinula kao vlak! On je jebeno joj tako teško automobil doslovno kretao 8 do 12 ", svaki TME je zabili u nju. Ona je zabavu u aukciji! i oplakivanje i uzdisaje. Stvarno sam htjela staviti moju ruku prema dolje i i osjetiti, ali nije mogao donijeti ja osobno to učiniti, i ne želim im da prestanu.
On je bio doista lupa u nju znati, i ona je počela govoreći: 'O, da, jebi me, jebi me hard! - To učiniti ". Počela je da dođe, a tako je i učinio. Trebalo im je oko 2 - 3 minute da se uspori i zaustavi, a on je izvukao njegov penis out, Terry flopped joj glavu natrag i rekao 'ohgod, koji je bio intenzivan!' i mi poljubi.
Nakon što smo svi bi skrasio,  stariju zenu samo za jebanje imali smo prilično dugo razgovor s čovjek, koji je rekao da je redovito tamo, i dao nam lowdown što je otišao na, kako se ponašati i sl., kao što bih rekao hm to je bio naš prvi put.
To je bio dobar dugo, prijateljski razgovor, a mi dobro lijevo zadovoljan s noći, koji nije mogao imati pp od GO bilo bolje!
Nakon 15 - 20 minuta razgovor, ostavili smo za dom. Kada smo stigli tamo, mi trk gore i jebeno za 3 sata! - Čovjek, to je dobro!
Sada ćemo dati ga ostatak za vrijeme, i vidjeti gdje ćemo otići odavde - kako se dobro zadovoljni događajima noći.

Нема коментара:

Постави коментар