.

четвртак, 3. март 2011.

Oglasi sex


Ja sam vjerojatno najviše zbunjen devojku  oglasi znam. Ja sam ovo stvarno veliki dečko, ali dva puta sam imao nevjerojatan seksualni odnos s mojim rođakom Jeff. JA je došao do točke u kojoj odluka potreban da bi se napravio o mom aferu s Jeff. Koliko god ja volio sex oglasi  sa Jeff, znala sam da to nije imalo budućnosti i moglo bi mi zemlja u nevolji taj dan, ako moja tetka saznala sam spavao sa svojim sinom. Morala sam biti jaka, a ne odricanja. To nije bio idući u biti jednostavan. 

Prošle subote moj bratić je došao preko razmišljanja bili smo idući ponoviti ono što smo učinili dva puta prije. Malo je znao JA je ovaj govor za njega spreman na nemoral incesta i nevolje smo mogli i dobiti u bi mi ikada dobiti je uhvaćen. On očekuje da će ostati više, ali ja ne mislim da je dobra ideja. Kako započeti predavanje je bio idući u biti tvrd previše. Odlučio sam samo provaliti u njega i pustiti ga toka. Shvatio sam da sam mislio previše, moj govor ne bi utjecaj htio sam ga imati. 

Počela sam off by Jeff reći koliko sam uživao u intimnoj atmosferi s njim. Rekao sam mu kako divno Mislio sam da naš potpuni nedostatak inhibicije i nevjerojatna udobnost na razini je bio nešto posebno. Rekao sam mu da sam bio puno ugodnije se gol s njim nego bilo koji drugi tip sam ikada znao. Sve te lijepe riječi su slijedile moj iznevjeriti predavanje. Sam izrazio moje mišljenje o incestu i naša dobna razlika. Ja je također podsjetio da je Jeff sam imala dečka.Tu je duga stanka, a to me tako osjećam tjeskobu. Znao sam Jeff imao svoje ideje. 

Jeff slušali ono što sam imao za reći i na moje iznenađenje dovršiti, rekao je on složio sa svake točke sam napravio. On je imao svoje razloge zašto je mislio da zaustavljanje bio dobra ideja. Bio sam još više iznenađen kad je rekao da je njegova briga su mu uzimajući romantične osjećaje za mene. Nikad nisam ni razmišljao o tome. On je rekao da ne žali o tome što smo napravili kao ni ja smo oboje složili da ide naprijed naš odnos nikad neće biti isti, ali da će sve biti pozitivno. To je bio bittersweet trenutak za nas, ali više nego slatko gorkim. 

Mislio sam da smo sada mogli prebaciti zupčanici, ali sam skočio pištolj. Jeff, u ono što sam mislila da je ništa više nego je pucao u mene, pitao me o konačnom kondom u kutiji sam imao u mom nacrtati. Misleći da je molba mene ako sam ga koristiti, ja nevino mu je rekao da je na istom mjestu točno mi ga je sedam dana ranije. Jeff je dobio da slatki i opaki osmijehom na licu. Pitao sam ga zašto je nasmijana. Njegov odgovor me je bacio na petlju. On je mislio da je kondom naša je za korištenje. Kad sam rekao da je prije našeg razgovora, njegov odgovor je bio da treba koristiti kondom kao način da se kaže zbogom. Ja zamrznuo opet.Nisam znala što reći. On mi je uhvaćen off straže u potpunosti. 

Pogledao sam u Jeff. Je li on ozbiljno? Zbogom jebanje za nas? Htio sam odbaciti ideju, ali je bio toliko uvjerljiv. Rekao sam mu da ako sam prihvatio njegovu ponudu da bi uistinu bio finale za nas. Bez čak i daje mi verbalni odgovor, Jeff preselio na to me na moju ljubav sjedalo i počeo ljubiti moj vrat. Bio sam topi. On je gumiran ruke nad mojim bluzu, ali to nije bilo dovoljno. Ja praktički ripped off moje bluze za njega, što mu omogućuje da skinu moj grudnjak. Šapnuo sam o tome da finale za njega, ali on je bio tako jak, on me nikada čuo. U manje od tri minute nismo imali odjeću. prije dva mjeseca ja bi išaran ako on me vidio gol, ali sada se samo osjećao tako u pravu. 

Sam postao agresor. JA je dobio dolje na koljena jer je lagao o ljubavi sjedalo. JA je uzeo njegov penis u usta i shvatila koliko sam uživala ga sisa. Htjela sam da mu popušiti on nikada neće zaboraviti, jer je naše finale. Ja sam moje najbolje i roku od 3 minuta,  oglasi parovi osjetio sam njegov penis crpne svoje sokove u moja usta. Ja okusio kap svaki prije nego što sam progutao cijeli njegov teret sperma. Ja ne znam bilo koji tip bi sperma kao što je učinio, ali je poslastica. Pogledao je zapanjen kada sam pogledao gore na njega jer on vjerojatno nikad nije dobio popušiti kao što je to prije. Rekao sam mu da nikada nije dao jedan takav prije previše tako da smo bili čak. To je napravio nas oboje smijati. 

Rekao sam mu da unatoč mojih osjećaja da nisam htjela zadnji put je došao iz nečega što je bio od popušiti. Rekao sam mu da je ovo zadnji put sam htjela da nam ne samo jebati, ali umjesto vode ljubav kao što je teško kao što smo mogli. Jeff je volio moju ideju. To nije dobar zvuk. Znao sam da ako sam stavio sve od mene u tome da ljubav s njim baš kao i popušiti da bi nas ostaviti sjećanje niti jedna od nas nikada neće zaboraviti. 

Nismo razgovarati nakon što smo odlučili voditi ljubav. Mi pravedan je dobio vrlo strastveni.Naši poljupci nisu bili samo poljupce. Oni su pozivi za nešto spektakularno. Njegove ruke lutali po cijelom tijelu, a koliko sam mislio sam bio dajem sve, Jeff je bio dajući mu sve, a zatim neke. Moje tijelo tingled što je počeo sisa moje tits. Otišao je od nježnih do grubih i natrag. To je bio tako intenzivan. Nisam mislio da je mogao dobiti bilo koji bolji, ali kad mu usta pronađen moja maca, zadovoljstvo je potpuno novo značenje. On grickaju moj klitoris i onda zaglavi njegov jezik u moja maca. Sa svojim rukama po cijelom tijelu i svojim jezikom i ustima imaju polje dan sa mojim maca, našla sam cumming kao nikada nisam imao prije nego što iz oralnog seksa. Bio je tako dobar. Bio sam i glasno u jednom trenutku morao sam mu reći koliko sam ga volio. on čuva ide i tako učinio I. Taj je orgazam sam htjela uživati. 

Kada se moj orgazam je završila, Jeff valjane se na mene i znao ono što sam htio jer sam znao da je želio isti. Ušao je moja maca za ono što se moglo završno vrijeme. Mi smo bili u raju. Kretao se polako, ali s ciljem. On mi je rekao koliko je on volio me jebu, a ja mu rekao da ga voljela previše. Počeo me jebu teže i osmjesima su sve više. Osjećao sam se tako loše znajući da je idući u biti posljednji put. Htjela sam da to traje, ali ovaj put čin seksa je bio ispunjen s ljubavlju previše. To je samo napravio je osjećati bolje. 

Pitao sam Jeff zadržati ide i učiniti ga zadnji. Jeff je on mogao sve to obvezati, ali više mi se usitnjava i valjanog okolo, šanse za to je dugo jebati ode brzo. Rekao sam Jeff sam bio idući u sperma i da se dovezao ga ludim. Više mi je to učinio, toplije je dobio. Kada je osjetio kao da je spreman za snimanje njegov teret, bio sam spreman previše. Oboje smo vikne da smo mi ljubili jedni druge i da mi je eksplodirao kao lud. Osjećao sam se njegova sperma pucati duboko u meni, ali sam bio pijan s ekstaza svoje. Držali smo cumming do svake zadnje kapi mu je duboko u meni. Ja sam sada znao zašto oni su to zvali ljubav oglasi sjedalo. 

Mi ležati nepokretan prije nego što sam govorio. Zahvalio sam mu za izradu naših finale najbolji sex sam ikada imao. On je rekao da je najbolje što je ikada imao previše. Rekao sam da na neki način osjećao sam se loše da je ono što smo bili završava naš seksualni svijet.Osjećao sam se njegova sperma kapati niz moje noge kao što je njegove ruke oko moje tits cupped. Pokušao sam reći da smo Jeff razoriše zidine i da, iako nikada nećemo imati seks opet, nikada nećemo morati osjećati smiješno što gole ispred jedni druge opet. Rekao sam Jeff da sam mislio da će to otvoriti nove svjetove za nas. Također sam rekao da nevoljko, iako sam bio zatvaranje vrata na seksualni odnos oglasi  s njim da je tko zna što će budućnost donijeti. Njegov jedini odgovor? on je pogledao u mene i podsjetio da je kondom je još uvijek neiskorišten i pripada nama. Rekao sam mu da nikad ne bi ga koristiti s bilo tko drugi, ali da bih ga spremiti za ono što stvarno mogao biti budućnost događaj. Želio me jebati još jednom, ali ja ne želim do kraja bilo koji drugi način nego što je upravo učinio. Mi smo stavili vrlo malo odjeće na, staviti na TV i počeo testiranje naš novi pronašao razinu udobnosti.

Нема коментара:

Постави коментар